יום שישי, 4 בספטמבר 2020

טיול חווייתי במרכז הארץ

ביקור במוזיאון ארץ ישראל, מדובר במוזיאון רב תחומי המציג תרבות ישראלית, בעבר ובהווה. הרוח החדשה של תכנית התערוכות המתחלפות מבקשת ליצור חיבורים עכשוויים ונועזים בין ההיבטים התרבותיים המגוונים שהמוזיאון עוסק בהם, ביניהם, ארכיאולוגיה אתנוגרפיה, אמנויות שימושיות, אמנות, צילום ותיעוד החברה הישראלית. 





הגעה ליפו אקספרס, חווית מציאות מדומה חשה ומהנה, הכניסה למתחם מעוצבת כקרון רכבת עתיק, במקום תקבלו משקפי מציאות מדומה דרכם תוכלו לבקר במקומות שהיו לאבני דרך בעברה של העיר יפו וכך תוכלו להכיר את התרבות וההיסטוריה של יפו בארבעה ממדים.

ארוחת צהריים במסעדת פטרוזיליה בתל אביב

מסעדת פטרוזיליה היא מסעדת גריל בשרים ישראלית וותיקה, השוכנת בלב אזור הבילוי והעסקים של תל-אביב, בשדרות רוטשילד. המסעדה, הכשרה בהשגחת רבנות ת”א, פתוחה מאז 1995. מטבח ישראלי אותנטי אך מעודכן המשלב גריל בשרים יחד עם מגוון רב של מנות המשתנות על בסיס יומיומי. המקום פועל כמסעדה מדי יום עד השעה 18:00, ולאחר מכן המסעדה פתוחה, בערבים, רק לאירועים פרטיים כגון אירועי חברה, ימי הולדת, ברית או בריתה, בר-מצווה או בת-מצווה ולכל ארוע שתחפצו עם ותק של 25 שנה בתכנון וקיום אירועים פרטיים ועסקיים. “פטרוזיליה” הינה מסעדה דינאמית ושוקקת ומשמשת גם כמסעדת הבית והקייטרינג של מגוון לקוחות ביניהם, בנק הפועלים, בנק מזרחי, בנק לאומי ואיגוד חברות הביטוח. כמו כן משמשת “פטרוזיליה” כמסעדת הבית ונקודת המפגש לפרויקט “תגלית” העולמי.






סיור במגדל שלום על שם שלום מאיר. מגדל זה הוקם בשנות השישים על מקומה של "גמנסיה הרצליה" ההיסטורית, צעד שהיווה טריגר להתפתחות המודעות לשימור אתרי מורשת בישראל. המגדל נחשב במשך שנים ארוכות לגורד השחקים היחיד בישראל. במבואה המערבית של המגדל נמצאת אחת מיצירות האומנות המרשימות בתל אביב. פסיפס "דור המייסדים" אותו בנה הצייר והפסל נחום גוטמן בשנת 1967.




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה