יום שבת, 12 בספטמבר 2020

קטיף דובדבנים

סיור ביקב רימון הכולל טעימות של יינות, כשמגיעים ליקב מתחילים בחדר החביות, בו מעבירים הסבר על תהליך ייצור יינות מרימונים, הסבר על סגולות המרפא של הרימון, מעבר בין חביות עץ אלון הצרפתי, מיכלי התסיסה, וצפייה בסרטון קצר אודות המקום. מגיעים אל קטיף הדובדבנים בחוות הסוואנה בגוש חלב, בנוף גלילי על מורדותיה של גבעה המוקפת מטעי דובדבנים, בבוסתן מרהיב ביופיו, נהנה מהפריחה והפרי הממלאים את העצים, קטיף, טיול ואכילת דובדבנים, פטל ותותי בר ישירות מהעץ. בקבוצות אפילו מקבלים סלסלת דובדבנים. 





ארוחת צהריים בקיבוץ עמיעד.

קיבוץ עמיעד ממוקם על רמת כורזים ומהווה מעיין "שער כניסה" לגליל העליון, אשר מהווה נקודת מפגש בין עמק החולה למורדות הכנרת. הגליל העליון הוא אחד מחבלי הארץ היפים במדינה אשר מאפשר מגוון אטרקציות בכל עונות השנה. בתוך כל הטבע והנוף ממוקם "אירוח כפרי עמיעד" בו שקט ושלווה, טבע ואירוח טוב נפגשים. המיקום המרכזי של קיבוץ עמיעד ושל האירוח הכפרי הופך אותו לנקודת יציאה מושלמת לטיול ברחבי הגליל העליון, הגולן ועד הכנרת ואף עמק הירדן.


נסיעה דרך נופי הגליל התחתון לכפר הנוצרי המקסים והצנוע, עילבון, כפי שהיה בעבר מרכז אומנים. נתארח אצל חרש הנחושת ונשמע על המלאכה המיוחדת הזו. נאזין לנגינה בקמאנג'ה וניחשף לתוצרי טבע מן הכפר בשימושים שונים וייחודיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה