יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

פטיו ל 4-15 איש פופ-אפ בחצר או בקמפינג


פטיו ל 4-15 איש פופ-אפ בחצר או בקמפינג 





מסך בית Alvantor אוהל קמפינג חיצוני חופה גזיבו 4-15 אדם לפטיו, אוהל מוקפץ מיידי, לא עמיד למים 


חדר המסך הפופ-אפ הקליל ביותר עבור 4-6 מבוגרים בעיצוב מעוצב הוא רק 15 ק"ג, משקל 1/3 של פריטים דומים, מסגרת חדשנית ודרך מתקפלת לשמור על תיק נשיאה קומפקטי בקוטר 39.3 ". משקל קל, מוקפץ אוטומטי, ללא צורך בהרכבה, יציב ועמיד, קיפול קל ונשיאה מסגרת. מסגרת האוהלים של אלוונטור עשויה פיברגלס, קלת משקל ואחרונה, אוהלים דומים אחרים בשוק עשויים פלדה וברזל, אשר כבד וקל להחליד . 

מרחב וחלל : בית המסך המשושה Alvantor Breezy הוא 10'x10'x7 ', ומספק מקלט פנימי מרווח שמתאים בנוחות ל-4-6 מבוגרים. שטח פנים ענק לריהוט פטיו וגריל מנגל בפנים. 6 קירות אוהל קירות רשת מספקים אוורור 360 מעלות לפיזור טוב יותר של חום וריח הגוף, לנופים מעולים של בחוץ בו זמנית. החלל הטוב ביותר בגינה, בחצר האחורית או במהלך טיולים בחוץ למסיבה, זמן תה אחר הצהריים או פיקניק. 

עיצוב מעוצב: גופיית הבד מספקת הגנה מפני UV UV 50+ לאורך כל היום מפני שמש בוערת, לא עמיד למים ולא עמיד בפני גשם. שתי דלתות כניסה גדולות עם רוכסן סיליקון צדדי כפול, קל לרכישה מבפנים ומחוץ כאחד. 6 קירות רשת רשת מגנים על משפחתך ועל האוכל מפני יתושים מציקים, זבובים וחרקים. וו נוסף למעיל, לתיק או למשהו אחר. 6 שקי חול מאורכים, 12 גווילינה ו -12 יתדות הרכבה ממתכת, מספקים יציבות נוספת בתנאים סוערים. 

הרכבה ופירוק בקלי קלות: צלעות פיברגלס יצירתיות נפתחות אוטומטית. טכניקת קיפול חדשנית קלה לקיפול והופכת את תיק הנשיאה לקוטר קומפקטי 39.3 "x2.4" H, קל לאחסון. עיצוב מדהים הופך את הנסיעה והקמפינג לקלים יותר. רצפה (ASIN B07P2D24N6) היא בחירה ברכישה אופציונלית, היא יכולה להיות רצפה לבית המסך הזה. שים לב, לא מומלץ להשתמש כאשר כוח הרוח מגיע לרמה 6 (10.8-13.8 מ '/ ש'). 

100% אחריות על שביעות רצון: כחברה בארה"ב, Alvantor הוא סימן מסחרי רשום. אנו מציעים אחריות מוגבלת לשנה. אם אינך מרוצה מאוהל Alvantor אנא פנה אלינו.










Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה