יום חמישי, 3 בספטמבר 2020

סיור סליחות בצפת

סיור סליחות בצפת מתחיל בנסיעה לקבר רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, תנא בדור הראשון לתנאים, חי כמה עשרות שנים לפני חורבן בית שני ותרגם את הנביאים לארמית. היה גדול תלמידיו של הלל הזקן, רבים נוהגים לעלות לקבר המיוחס לו ליד היישוב עמוקה בגליל כסגולה למציאת זיווג ופריון. 





ארוחת צהריים בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד ממוקם על רמת כורזים ומהווה מעיין "שער כניסה" לגליל העליון, אשר מהווה נקודת נפגש בין עמק החולה למורדות הכנרת. הגליל העליון הוא אחד מחבלי הארץ היפים במדינה אשר מאפשר מגוון אטרקציות בכל עונות השנה. בתוך כל הטבע והנוף ממוקם "אירוח כפרי עמיעד" בו שקט ושלווה, טבע ואירוח טוב נפגשים. המיקום המרכזי של קיבוץ עמיעד ושל האירוח הכפרי הופך אותו לנקודת יציאה מושלמת לטיול ברחבי הגליל העליון, הגולן ועד הכנרת ואף עמק הירדן.

ביקור בקבר שמעון בר יוחאי הנמצא בהר מירון, אחד מקברי הצדיקים המפורסמים בארץ ישראל. האתר הוא השני במספר המבקרים בו אחרי הכותל המעבי בהשוואה לאתרים דתיים אחרים. ההילולא הנערכת במקום מדי שנה בל"ג בעומר והיא אחת ההתכנסויות הגדולות של שומרי המסורת בישראל ואחד המנהגים הנפוצים במקום "החלאקה", התספורת הראשונה בגיל שלוש.


סיור בצפת, אי אפשר שלא לחוש בקסם העוטף את העיר, לכל סמטה סיפור משלה ולכל בית יש שם. נסייר בסמטאות של העיר העתיקה, בעקבות מקובליה של צפת ונתבשם מריחה המסתורי של העיר. נבצע חלקים מתפילות הסליחות ונקבל הסברים על נוסח התפילות. 

סיום הסיור במופע כלי זמר שיפתיע בניגון מרטיט לבבות. 





Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה