יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

אוהל פופ-אפ ל 4 אנשים

אוהל פופ-אפ ל 4 אנשים נפתח ב 10 שניות 







OT QOMOTOP אוהל פופ-אפ 4 אנשים, 9.5'X7'X50 ", אוהל התקנה שני שני, אוהל עמיד למים, 2 דלתות גדולות ו -2 פתחי גג, 4 חלונות רשת מאווררים, אוהל מיידי למשפחה בהתקנה של 10 שניות, יציאת גישה לחוטי חשמל,  

מרווח: האוהל המיידי לקמפינג מכיל את החלל 9.5'X7'X50 "והוא מחיל את עיצוב החתך העגול למחצה כדי להפוך אותו למרווח יותר עבור 4 אנשים לכל היותר או מיטת קווין אחת עם הרבה מקום לציוד. 

אוורור: לאוהל הקופץ בקמפינג שני פתחי גג, אשר, במידה מסוימת, יכולים להפוך את האוהל שלכם ללא עיבוי הנגרם על ידי הבדל טמפרטורה בתוך האוהל ומחוצה לו אם אתם משתמשים בהם היטב. כך שהמערכת תעניק לכם חוויה יבשה ונוחה. 

אטום לגשם ואטום לרוח: האוהל לארבעה אנשים מוקלט בתפר עבור קווי תפירה של 100%. אין נזילה בזמן שנבדק לגשם הכבד. יתרה מכך, האוהל מספיק כדי להתנגד לרוח של 35 קמ"ש לאחר שתוקן על ידי חבלים ויתדות. 

עיצוב דלתות וחלונות: הדלתות הכפולות נראות כמו חלונות צרפתיים לאחר פתיחת רוכסן של דלת הדלת. אתה יכול לרכוס או לפתוח כל חלון בנפרד בפנים, וזה כל כך נוח שאתה לא צריך לצאת החוצה כדי לסגור את החלונות בעת גשם. 

מה תקבל: QOMOTOP אוהל פופ-אפ 4 אנשים, תיק נשיאה 39.3 "X 39.3" X 2, 4 חבלי גיא, 8 יתדות, תקופת שירות מוגבלת למשך 12 חודשים ושירות לקוחות ידידותי. 




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה