יום שישי, 26 באפריל 2013

תל אביב מלונות בוטיק מומלצים


מלון נווה צדק
מלון נווה צדק הוא מלון בוטיק מהיפים בארץ. כשנכנסים מבעד דלת העץ פנימה, רואים טיח שגורד עד לחשיפת אבני הסיליקט, מדרגות טרצ'ו שמשתלבות במעקב המיושן, תקרת בטון חשופה עם קורות ברזל חלודות, כיורים שייצר מחביות עץ, אריחים שעוצבו מבטון ואגן רחצה ששובץ בפסיפס. חמש סוויטות, כל אחת שונה מהשנייה ורק הצבע הלבן השולט מחבר בין כולן. סוויטות גן גדולות עם ג'קוזי בחצר וסוויטת גג ענקית ומפנקת עם מפרסת דק, וילונות משי וג'קוזי גדול צופה לים. במלון יש מדריך להכרת חיי הלילה בעיר, ארגון אירועים אינטימיים בסוויטות, כביסה, גיהוץ ומעסים שמגיעים עד לחדר. בקרבת מקום יש את מסעדת הבית - בננה - המשובחת ונשנושים בבוטיק היין פרי הגפן. אפשר לטייל בשכונת שבזי על שלל החנויות במרכז סוזן דלל, במוזיאון גוטמן, בבית רוקח, ובשוק הכרמל הסמוך בשביל האותנטיות.

מלון ארט+ 
מלון ארט+ הוא מלון קונספט אומנותי המוקדש לאומנות ישראלית. חמש קומות, חמישה אומנים שקיבלו יד חופשית לעצב קומה ולהעניק לאורחים חוויה ייחודית כאילו הם מבקרים במוזיאון. בכניסה מוצג פסלו של האומן צדוק בן דוד בשם "אבולוציה". ובובי מציגים את "רוקדות למאיה" וידיאו ארט של האמנית סיגלית לנדאו. העבודות הן חלק מהאוסף המכובד של גבריאל ודורון סבג. עיצוב החדרים הוא שעטנז של מודרני עם רטרו ואת הטאץ' האומנותי נותנים שילובי הצבעים המניינים, לוח מידע של תערוכות וגלריות בעיר, כיתובי קיר וצבעים ובלוקים לציור במקרה שהאורחים מקבלים השראה לצייר. את ארוחת הבוקר אוכלים בספרייה במרכזה שולחן ארוך עם מנורות קריאה, מעמד לספרים וקיר עם מדפים עמוסים בספרים ומגזינים בנושא אומנות. בצמוד לספרייה גינה פנימית ועל הגג המטופח ספות אדומות ועצי תפוז.

מלון מלודי 
מלון מלודי הוא מלון בוטיק לעסקים ולכן הפך לחביבם של אנשי עסקים שמעוניינים לשלב בעסקים גם תענוגות. אופניים ומפת מסלולים לדווש בעיר, לשאול ערכות כושר, ריצה ויוגה ובחדר המדרגות ממתינה בכל קומה ערכת אימון והדגמת תרגילים. החדרים עוצבו בצורה ייחודית, כאשר המיטה הוצבה במרכז ומאחוריה מסתתרת עמדת עבודה עם כורסה אגרונומית וכל הציוד הנלווה. על הגג מיטות שיזוף, מקלחון פתוח להתרעננות ותצפית על גן העצמאות והשקיעות הרומנטיות. משקאות וחטיפים ללא תשלום, השאלת סרטים, דיסקים, משחקי קופסה ותיק מצויד לים שנמצא מעבר לכביש.

מלון סינמה
מלון בוטיק סינמה עוצב בהשראת המוטיבים הקולנועים שנותרו בו, כולל השנדליר הענק המרהיב ביופיו. בלובי מקרנה ענתיקה גדולה, שידה עם גלגלי פילם, כרזות סרטים ישנים וריח פופקורן שעולה מעמדת הקבלה משלים את האווירה. המדרגות מסתלסלות לקומה השנייה, בה מוצגים ציוד הסרטה והקרנה, תמונות וכרטיסי קולנוע ישנים. גם החדרים עוצבו בהשראת הסרטים עם תמונות מתוך סצנות קולנועיות, כיסאות במאי, ופלייסמיטס ומפיות בדוגמת פילם. חלק מהחדרים צמודי מרפסת, לאחרים מטבחון מאובזר ולמרות היותו בלב האורבני הסואן, בחדרים שקט ושלווה בזכות החלונות האטומים לרעש. במלון סינמה מתקיימת הקרנת סרטים בלובי כולל פופקורן, טרקלין עם כיבוד ומרפסת שמש גדולה עם ג'קוזי, סאונה ומיטות שיזוף.


מלון מונטיפיורי 
הוטל מונטיפיורי בעל נינוח של יוקרה אצילית. בניגוד להידור המאופק, לעיצוב בהשראת שנות ה- 30, להקפדה על קווים נקיים והשילוב ההרמוני בין צבעי השחור והלבן, דווקא חזיתו היפה של המלון הולבשה בצבע אדמת חמרה מדברית שלא מחמיאה לעיצוב האקלקטי שלו. 12 החדרים זהים בעיצובם ומאחר שהם מומלצים לאנשי עסקים בכל חדר שולחן עבודה וספרייה מכובדת עם ספרי קריאה, עיון ואמנות בשפות שונות. כאן יש מקלחות גדוללות, מצעים צחורים וכורסאות קריאה מעור רך.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה