יום שני, 22 באפריל 2013

יקבי כרמל בזכרון יעקב


מרכז המבקרים של יינות כרמל יקבי כרמל בזכרון יעקב מציע חוויית יין המשלבת טעימות בחדרי יין מקצועיים וסיורים אינטימיים במסלול שעושים האשכולות מרגע קליטתם, המעבר למיכלי התסיסה הענקיים, יישון היין בחביות העץ במרתפים, סרטון אורקולי וסיום בחנות היין שאת קירותיה מפארות תערוכות אומנות מתחלפות. בצמוד ליקב מסעדה חלבית עם אפשרויות ישיבה בחדרי אבן אפלוליים או בגינה.

טעימות יין בחנות (25 ₪ לאורח):
אתם מוזמנים להגיע לחנות היין ולבחור יין מתפריט מיוחד ובלעדי לטעימות יין. הטעימה מודרכת על ידי אנשי הצוות המקצועי של המרכז וכוללת שלושה יינות.

סיור וטעימות יין (30 ₪ לאורח):
אפשרות זו כוללת, בנוסף לטעימות היין בחנות (בעמידה), גם סיור מודרך במרתפי היקב וצפייה בסרט קצר על היקב, המייצג שילוב נדיר של היסטוריה, מסורת וחדשנות.

משך הפעילות 45 דקות עד שעה אחת.

סיור וסדנת יין (50 ₪ לאורח):
קבלת פנים, סיור ביקב החדיש והמודרני, שיטוט במרתפי היקב האותנטי- ההיסטורי, הסברים נרחבים על עולם היין בכלל ועל היין הישראלי בפרט,
על טכנולוגיות שונות, כולל סרט קצר על ייצור היין ביקב.
סדנת היין, המלווה את הסיור, היא חוויה מיוחדת במינה הכוללת טעימה מודרכת של חמישה יינות, על ידי מדריכת יין מקצועית. הסדנה מועברת בישיבה סביב שולחן עם לחם ושמן זית.

משך הפעילות כשעה וחצי.

.

סיור וסדנת יין משודרגת בלווי גבינות (100 ₪ לאורח):
קבלת פנים עם יין תוסס, סיור מקצועי ביקב החדיש ובמרתפי היקב, והיכרות עם מערכות טכנולוגיות מגוונות לייצור היין, בהמשך, אתם מוזמנים לצפייה בסרט קצר על היקב ולטעימה מודרכת ממיטב יינות יקבי כרמל על ידי מדריכת יין מקצועית, הטעימה בישיבה סביב שולחן, מלווה בלחם, שמן זית וגבינות משובחות.

משך הפעילות כשעתיים, מותאם לחובבי יין או לכל אורח המעוניין להרחיב את ידיעותיו בתחום.


LIMITED EDITION - חווית יין במהדורה מוגבלת במחיר של 220 ₪ לאורח:
מורכבותו הייחודית של היקב ויינותיו ומיקומו במרכז אזור הכרמים היפה והוותיק בארץ, מאפשרים לנו להעניק לכם חוויה מיוחדת במינה, הכוללת סיור בכרמים סביב היקב, סיור ביקב עצמו ובמרתפים (כולל טעימות יין בחדרים הסודיים), ארוחה קלה ב"בית הייננים", סדנת טעימות ממיטב יינות היקב, ולקינוח, טעימת יין כרמל ברנדי 120 שיוצר במהדורה מוגבלת לכבוד הבציר ה-120 של יקבי כרמל.
משך הפעילות, כארבע שעות (החוויה נשארת הרבה אחרי)...

הסיור מיועד לקבוצות של 10-20 איש או יותר (או במחיר שווה ערך).


כל הסיורים ביקב נערכים בימים א'-ו' - בתיאום מראש בלבד.


ביקורים מותאמים אישית
הצוות המקצועי של מרכז תרבות היין ישמח לארגן עבורכם חוויה המותאמת אישית לכם, המאפשרת לשלב סיור ביקב, סיור בכרם, הקרנת סרטים באולם ג''יימס רוטשילד, סדנת טעימות, ארוחה במסעדת "ביסטרו דה כרמל" ואפשרויות רבגוניות נוספות.



מלונות מומלצים באילת




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה