יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

הבית בגליל ביער ביריה




מלון בית בגליל (Bayit Bagalil) שוכן על ראש גבעה ביער ביריה ומציע נופים פנורמיים של הכנרת ורמת הגולן. המלון כולל גן גדול עם בריכת שחיה, המחוממת במהלך החורף, ואמבט ג'קוזי.
סוויטות האירוח המרווחות של המלון מעוצבות בסגנון אלגנטי וכוללות מיזוג אוויר. כל הסוויטות משקיפות ליער וחלקן כוללות טרסה פרטית. כל הסוויטות כוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שיחות בינלאומיות ללא תשלום, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ואמבט הידרומסאז' עם מקלחת.
מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום במסעדה הכשרה שפועלת באתר. המסעדה מתמחה במנות מהמטבח הישראלי. באתר תוכלו למצוא גם חנות תכשיטים וחנות יינות, המציעה יינות מהיקב המקומי. האורחים נהנים מגישה חופשית לחדר הכושר ולסאונה.
בשל מיקומו של המלון בתוך היער, מומלץ להגיע לאתר עם רכב. המלון ממוקם ממש מחוץ לראש פינה, במרחק של כ-20 דקות נסיעה מעיר הקודש צפת, הידועה בהיותה מרכז של לימודי קבלה.

באחוזה העיצוב לא פחות מרהיב. שילוב מושלם של רהיטים ואביזרים מהודו, תורכיה ואנגליה שנבחרו בקפידה ושולבו בטעם בכל פינה עד לרמת המרזבים. הסוויטות מרווחותף נעימות ומצוידות גם במסכמי פלזמה ובג'קוזי מקסים. הבריכה והג'קוזי שלצדה משקיפים על נוף גלילי מקסים. המקום מציע מטבח שף כשר עם בראנץ' זורם לאורך כל השבת וכמובן היצע יפה של טיפולי ספא כולל חדר טיפולים זוגי, חדר כושר מאובזר ואולם פרטי שמתאים לכנסים ולארוחות ערב פרטיות. אטרקציות נוספות טיולי אופניים, סיור גגות בראש פינה עם המדריך אמנון גופר, ניגוני נבל בערב שבת ועוד.


להזמנה מלון בית בגליל 



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה