יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

קליי ספא רמת החייל תל אביב


בין בנייני הענק המנצנצים של חברות ההייטק המקומיות ומספר לא קטן של מסעדות טרנדיות, מסתתר קליי ספא, המיועד לאנשי עסקים שמעוניינים בטיפולים חפוזים וגם לזוגות הרוצים להתפנק במקום. החדרים הזוגיים כוללים שתי מיטות טיפולים ופינת הסבה עם יין ונשנושים. יש טיפול בחדר מיוחד, וגם אמבט מלכותי מפנק, כשגולת הכותרת היא מים.

במקום מגוון חבילות לזוגות, ביניהן "חבילת פינוק זוגית" הכוללת טבילה במאבט מינרלים זוגי עם שתי כוסות יין, חווית קסם המים - טיול בחדר מיוחד הכולל קרצוף הגוף, טבילה במקלחת עם סילוני מים וטבילה בג'קוזי עם מפלי מים, ועיסוי גוף שאורך 45 דקות לבחירה, טיפול "אדם וחווה" כולל מסאג' מפנק לרגליים, פילינג גוף, עיסוי גוף בסורבה צמחים קיצי, עיסוי פנים וקרקפת בשמן גוף ושוקולדים במתנה.

בנוסף יש את מסע המים. הטיפול מתתחיל בהשתרעות בבגד ים על גבי במת שיש מחוממת. כאן זוכים לקרצוף עדין באמצעות ליפה וסבון. אחר כך עוברים למקלחת שוויצרית ייחודית, שממנה ומזרמים המים באמצעות עשרות זרנוקים זעירים לעבר הגוף החובב מים. לקינוח, מבלים בג'קוזי אישי עם מפל מים מעל הראש, וסילונים המכוונים לגב ולרגליים.

הניגוד בין מיטת השיש החמה לליפה הרטובה משגר אתכם היישר למקום שכולו גלים מתנפצים. מתקפת המים במקלחת והרגיעה בג'קוזי גורמים לעונג חלומי. הטיפול מתאים לכולם חוץ מאנשים עם בעיות בלחץ דם ונשים בהריון, אבל בהיותו ממריץ ומעורר, הוא מומלץ במיוחד למי שסובל מעייפות כרונית.


טל' 03-6487515 רח' ראול ולנברג 24 מגדלי זיו רמת החייל








מלונות מומלצים בירושלים






   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה