יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

חאן דרך הבשמים חושות בלב המדבר במושב צופר

חאן דרך הבשמים במושב צופר 


חאן דרך הבשמים נמצאת סמוך למושב צופר, בשולי כביש הערבה, הקימה דבי רבינס מכלאת חמורים וגמלים ולצדה חושות ואוהל בדווי, לאירוח. סמוך לחושות, על גבעה הצופה אל המדבר, יש גם בריכת מים חצובה בסלע, שאפשר למלאה מנביעה סמוכה של מים מליחים ואפילו לטבול ולשחות מעט.

מקום האירוח חאן דרך הבשמים (Incense and Spice Route Inn), הנמצא במיקום מבודד במדבר, מציע אירוח בסגנון בדווי באוהלים מחוממים. גישה מסופקת למטבח המשותף ולמנגל, ותוכלו ליהנות מצפייה בכוכבים בסמוך למדורה. האתר כולל גם אזור של פינת חי ופינת ליטוף.

האוהלים בסגנון בדווי מספקים מזרנים ותוכלו גם לשכור שקי שינה באתר. כל אוהל כולל חשמל ופינת אוכל ומציע גישה לחדר רחצה משותף. המטבח ופינת האוכל המשותפים כוללים תנור, מקרר וכלי מטבח.

מזנון ארוחת בוקר ישראלי מלא מוגש על פי בקשה. ארוחת ערב בסגנון בדווי, הכוללת עוף, אורז, סלטים וחומוס, מוגשת לפעמים לקבוצות של עד 15 אנשים לפי הסדר מראש. חנות קטנה ממוקמת באתר, ובה תוכלו לקנות משקאות קרים ושלגונים.

ניתן לפתוח את אמבט העיסוי התרמי לשימוש פרטי על פי בקשה ותמורת תשלום נוסף. תוכלו ליהנות מטיולי גמלים וחמורים בתשלום נוסף. האזור מציע אפשרויות בילוי רבות כגון הליכה, מסלולי ג'יפים, טיולים וביקורים בחוות האנטילופות והתנינים.

מצפה רמון נמצאת במרחק של שעת נסיעה אחת ברכב משם, ואילו ים המלח נמצא במרחק של 80 ק"מ משם. אילת נמצאת במרחק של 120 ק"מ ממקום האירוח.


במקום יש מבנים דמויי קוביה, עשויים מיריעות בד ומכפות תמרים, שבתוכם יש מחצלות, מזרונים וכריות. את היריעה שבחזית, הצופה אל הנוף והמכלאות, אפשר לסגור בלילה. אם רוצים לישון בחבורה גדולה, יש גם אוהלים בדווים, בהם יכולות ללון כמה משפחות, במתחם יש מבנה לשירותים ומקלחות.

המקום מתאים לחבורות בטיול או למשפחות עם ילדים, שרוצים לחוות חוויות במדבר, ביום ובלילה.

לצאת למסע חמורים וא לטיולים רגליים או ממונעים לאורך חלק מנתיב דרך הבשמים, שהיא אחת מהדרכים העתיקות מתימן ומחצי האי ערב לנמל עזה, ששימשה בימי קדם להובלת תבלינים, בשמים ומלח מאסיה לאירופה.

להזמנה חאן דרך הבשמים במושב צופר 




מלונות מומלצים באילת





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה