יום שישי, 9 בדצמבר 2011

חמישה מקומות לבילוי איכותי בישראל

חמישה מקומות לבילוי איכותי

בבריטניה מדובר כבר שנים בתרבות לאומית לעבור בפאב בדרך הביתה מהעבודה, עם הקולגות או עם החברים ולשתות כוסית. היום גם בפריז, באמסטרדם, בניו יורק או בברלין, הברים נפתחים כבר בשעות בין הערביים ומקבלים את האורחים לשעה קלה להירגע בה.

מחקרים הוכיחו שקפיצה לבר עם הח'ברה או עם הקולגות אחרי יום עבודה מועילה בהפחתת מתח. לכאורה האלכוהול הוא זה שמתפקד כמפחית המתח העיקרי, אל תיטעו לרגע אין כאן עידוד לצריכת אלכוהול , אפשר בכיף להסתפק במשקה קל אווירת הפאב לבדה מספיקה כדי להוריד את עולו של היום.

גם בארץ מתחים להבין את חשיבותה של ההתכנסות החברתית הזו לנפש אבל גם לקריירה. בר באווירה נינוחה תורמת להרחבת קשרי עבודה ולפיתוח מסלול הקריירה. זו הזדמנות להיפגש עם הקולגות בסביבה פחות פורמלית וליצור קשרים אישיים.
גסטרו פאב, תל אביב
לצד סנגריות משובחות וקוקטיילים מיוחדים מספק הגסטרו פאב חוויית אוכל מודרנית ממטבחו של שף מיכאל גרטופסקי, מוזיקה ממכונת ג'וקבוקס וינטג'ית ומחירי Happy Hour משתלמים.

הבר באמריקן קולוני, ירושלים
הבר של אמריקן קולוני, המלון הנודע הממוקם בלב ירושלים, מהווה בית שני לדיפלומטים, אנשי רוח, אמנים ועיתונאים זרים. יש בו היצע נדיר של יינות וסינגל מאלטים ואווירה אירופאית.

גרגא פיטיץ', הרצליה
הגרגא פיטיץ' נקרא על שמו של הסנדק מסטרו של אמיר קוסטוריצה "חתול שחור, חתול לבן", ועיצובו האקלקטי מושפע מהתרבות הבלקנית. במקום שני מפלסים ומרפסת, כך שתוכלו לשבת עם בירה מהחבית מול השקיעה.

מא, רחובות
הבר האינטימי בעל העיצוב הווינטג'י החמים, נמצא ממש בסמוך למכון ויצמן למדע, ומושך אליו כבר למעלה מעשור קהל בוגר שיודע להעריך שירות מעולה, אווירה חברית ואלכוהול טוב.

קוצ'ינה בר, זכרון יעקב
האווירה האירופאית במדרחוב של זכרון יעקב מושלמת לדרינג של בין ערביים. בקוצ'ינה בר יש תפריט יינות ובר עשיר, אוכל איטלקי ומקומות ישיבה בחוץ, כדי שתוכלו ליהנות ממראה השמש השוקעת.



מלונות מומלצים בירושלים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה