יום שבת, 4 בדצמבר 2010

מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת


מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת

מלון באילת
מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת
במיקום מושלם בחוף הצפוני של אילת, מלון ישרוטל רויאל גארדן זהו מלון סוויטות דלוקס שמציע חדרים מפוארים ואלגנטיים, קרוב לכל האטרקציות באיזור.

בואו ליהנות ב 5 בריכות שחייה, מסעדת גורמה, מינימרקט, מספרה, בית קפה ותיאטרון עם מופעי בידור כל לילה בסגנון לאס וגאס (מחיר מיוחד לאורחים).

החדרים כוללים מטבח מאובזר ושולחן אוכל גדול. הסוויטות גדולות ויכולות להתאים בנוחות לזוגות ומשפחות.

תנו ללילדים לשחק בחדר המשחקים ובריכת השחייה שלהם הכוללת מגלשות, בעוד אתם נחים על מדשאות ירוקות מכוסות במיטות השמש, ערסלים ומזרקות.

אטרקציות לילדים: הצד החזק של המלון הן הבריכותף בריכת חול המדמה חוף ים, שם מתרכזים רוב הילדים, בריכת זרמים עם לייזר, הדוחף את הילדים במעגל, ובריכה רגילה. בסוויטות הגן אפשר לקבל לחדר פלייסטיישן ללא תשלום. הילדים מקבלים כרטיס כניסה לקולנוע במלון ריביירה, שם הם יכולים לראות סרט בתלת ממד. בחופש מתקיים מופע מוזיקלי של טל מוסרי ויובל המבולבל, בשיתוף מתופפי להקת טדרם בתוספת תשלום

תפריט הילדים : פרנץ' טוסט, קאפקייקס, פנקייקס, פיצות, נשיקות מרנג. שועשענו לראות שלא רק האורחים הצעירים נהנים מפינת הילדים. גם המון מבוגרים מתגודדים לידה. יש גם היצע מרשים של מוצרים ללא גלוטן לילדים רגישים - פיצה, פנקייקס, קורנפלקס, לחם ופסטות, ואפילו לא חייבים להזמין אותם מראש. לתינוקות יש גרבר מוכן, והמטבח ישמח לטחון פירות טריים או מרק עוף וירקות בהרכבים לפי בקשה.

ריבוי המשפחות והעובדה שהוא מלון עם קניון הופכים אותו להמוני ורועש. אבל כל זה מתמגד מול בריכת החול, הממגנטת את הילדים פעם אחר פעם.


תגובה 1:

  1. אחלה מלון שבעולם, מתאים מאוד לקונספט של חופשה קלילה. אולי נחזור בתקופה הקרובה, הבנתי שיש המון דילים למלונות באילת ששווה לסגור נטו בגלל הירידה בביקוש כרגע ומזג האוויר שהופך לנעים יותר ויותר.

    השבמחק