יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

מלון כנען ספא צפת



מלון כנען ספא בצפת

מלון כנען ספא הממוקם על הר כנען הסמוך לצפת, עיר המקובלים, ידע לנצל את האוצרות הרוחניים של האזור בו הוא יושב ומציע לאורחיו, מעבר לנופש ולפינוקים המוכרים מבתי מלון אחרים, גם תכנים עם ערך מוסך, כאלה שמכוונים לגוף - נפש.

הארוחות שמציע כנען ספא מבוססות על מוצרים מן הטבע, כולם מתוצרת גידולי הגליל. ארוחות בראנץ' מפנקות מוגשות ברציפות החל משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הצהריים המאוחרות וארוחת הערב הבשרית כוללתת מנוח שרוקח השף. מאחורי ארוחות עומד רעיון ייחודי שילוב של מוטיבים ומרכיבים הלקוחים מטיפולי הספא השונים שמציע המלון כגון אבנים חמות, תה גרניום שמשמש גם לטיפולים, ועוגת שוקולד חמה שעם השוקולד הנוזלי גם מבצעים טיפול גוף.

המלון מתהדר ברשימת טיפולים מיוחדים וסדנאות מגוונות. גולת הכותר היא ההידרותרפיה - טיפול שנעשה בתוך בריכה מיוחדת ונועד לשקם את השרירים המתוחים באמצעות מים וטכניקות עיסוי כמו שיאצו במים. הרפרטואר כולל גם מסאג'ים בסגנון מזרח ומערב, עיסוי שמנים, אבנים חמות, רפלקסולוגיה, טיפולי פנים ועוד.

בין הסדנאות החווייתיות קערות הילינג טיבטיות, גוף מואר, דמיון מודרך ועוד. מתחם הספא כולל גם חמאם טורקי, סאונות יבשה ורטובה, ג'קוזי ובריכה חצי אולימפית.

באמצעות המלון ניתן להזמין סיורים מיוחדים להיכרות עם הקבלה הצפתית עם המרכז הבינלאומי לקבלה שכולל מפגש עם האנשים שעושים את צפת לכל כך מיוחדת ואתרים ארכיאולוגיים.

להזמנה מלון כנען ספא בצפת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה