יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

וילה גליליי צפת

מלון וילה גליליי בצפת 

יש מי שמגיע לצפת כדי לשאוב נחמה מקברות צדיקים ויש כאלה שמגיעים לצפות כדי לחזק את הגוף והנפש בדרכים אחרות. עיר המקובלים ידעה ימים יפים מאלה, וכדי למצוא בה פינוקים גסטרונומיים ותענוגות גשמיים צריך לדעת היכן לחפש.

מקום מצוין להתחיל בו הוא הספא של מלון גליליי, מלון בוטיק מעוצב ומושקע, עם נינוח צרפתי ונף גלילי מדהים ביופיו. בין מגוון מרשים של טיפולים תוכלו להתענג על עיסוי הוליסטי, עיסוי עם אבנים חמות, עיסוי קצוות, טיפולי פילינג, טיפולים קוסמטיים ועוד. יש גם חדר זוגי לעיסוי בשניים. לפני הטיפול ואחריו אל תשכחחו להקדיש כמה דקות להתבוננות שקטה בנוף. ההרים הירוקים והאוויר הצלול משרים תחושה שהאושר נמצא בהישג יד.


אחד ממלונות הבוטיק היפים הקיימים בישראל הוא וילה גליליי, הממוקם על כנען בצפת, ומעוצב בסגנון קלאסי שמזכיר בית אירופי עתיק.

המלון הקטן והרומנטי הוא מפעל חיים של בני הזוג רחל ובני סיוון, שרכשו בית אבן נטוש, עיצבו אותו והגשימו בו את חלומם. במלון 21 חדרי אירוח, חלקם פנטהאוזים מרווחים עם מרפסת ענקית וג'קוזי. כולם מצוידים בטלוויזיות LCD ומכשיר DVD. יש גם בריכת שחייה, גן ירק ופינות חמד למנוחה, מתחם ספא שמציע שלל טיפולים.

הסלון על וילונותיו ושטיחיו המסוגננים מזמין ורחב ידיים, ויש בספרים במבחר שפות, ארוחת הבוקר עשירה, טעימה ומגוונת, והיא מוגשת בביסטרו יפהפה, ששולחנותיו מעוטרים במפות משובצעות ובחפצי נחושת נדירים שמעטרים את הקירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה