יום שני, 6 בדצמבר 2010

מלון לאונרדו מג'יק פאלאס אילת


מלון מגי'ק פאלאס באילת

מלון מג'יק פאלאס באילת


ממש ליד החוף הצפוני, המלון משקיף אל הלגונה של אילת ואל המרינה המפורסמת. הוא ממוקם באזור המלונות, בסמוך לאטרקציות של אילת.

מלון מג'יק פאלאס אילת מציע חדרים גדולים ונוחים, חלקם עם מרפסות עם נוף לבריכה. המלון הינו מושלם לחופשה משפחתית, ומציע מתקנים נהדרים כגון בריכת שחייה גדולה ושירותי ספא (כושר, ג'קוזי וסאונות עבור תשלום נוסף). המלון מציע גם בידור ופעילויות לילדים ומבוגרים .

הרבה מהשירותים המצוינים של המלון הינם זמינים סביב השעון, כגון שירות חדרים והבר בלובי. הספא פתוח עד חצות, וכן בריכת השחיה הינה פתוחה לשחיה לילית כל יום עד חצות .

עבור אלה המבקשים ליהנות מן הזמן שלהם ולקום מאוחר בבוקר, ארוחת בוקר מוגשת כל יום עד השעה 12:30.

אטרקציות לילדים במלון מג'יק פאלאס: מועדון ילדים פתאלנד, חדש, גדול ויפה. הוא מעוצב כמו ממלכה ומחולק למתחמים לפי גילאים. לצעירים יש ג'ימבורי קטן, שפע של תחפושות וחומרי יצירה, ואת לילוש המדריכה שעובדת עם הילדים ומכינה אותם להופעה בסגנון כוכב נולד.
במתחם הנוער עם עמדות סוני פלייסטיישן 3, משחקי נינטנדו, משחקי תנועה מול מצלמה המחוברת לפלייסטיישן, כורסאות סאונד ייחודיות, סימולטורים, מערכת המדימה נגינה עם להקות רוק הגדולות בכל הזמנים.

מצלמה משדרת את המתרחש במועדון הילדים, לטובת ההורים שבחדר. אחת לשבוע מתקיים המופע של כוכבי ערוץ הילדים.

תפריט הילדים: חדר האוכל שופץ ונבנה מזנון נממוך לילדים, עם בלינצ'ס גבינה, כדורי שוקולד ומעדנים בבוקר, נקניקיות, כדורי עוף ולביבות תפוחי אדמה בערב. תינוקות מקבלים מרק או פירות טחונים.

למבוגרים מועדון בריאות בסגנון חמאם טורקי, כולל חדר כושר, ג'קוזי ענק, סאונה רטובה ויבשה, 8 חדרי טיפולים ומספרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה