יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת


מלון ישרוטל המלך שלמה באילת



מלון ישרוטל המלך שלמה הוא מלון גדול ומאוד ידידותי למשפחות. עם החוף הסמוך ורשימה ארוכה של פעילויות לילדים לאורך היום, יהיה כיף לכולם.

רשימת המתקנים הארוכה כוללת בריכות שחייה לילדים, מגרשי משחקים, משחקי מחשב, בידור, בייביסיטינג ומסעדה לילדים.

בשביל ההורים יש מסעדה צרפתית, ספא, מתקני כושר, מועדון לילה ובסמוך למלון שדרה עם חנויות ובתי קפה.

המלון מציע אירוח על בסיס חצי פנסיון. זה כולל ארוחת ערב עם משקאות וארוחת בוקר ישראלית מלאה.


אטרקציות לילדים: למתחם המיועד לדור הצעיר קוראים פה ממלכת הילדים. מדובר באוהל ענקי, לא חדש אך מקורר, עם חדרי יצירה, פלייסטיישן, קולנוע, חדר נסיכות עם עמדות איפור וקיר טיפוס עם רצפת גומי. זאטוטים ימצאו בו עניין רב בני 10 ומעלה כבר לא.

צוות בידור מפעיל את הילדים גם ליד הבריכה, ובערבים מקיים סנופי דיסקו 0 ריקודי ילדים עם צוות הבידור. בבוקר מסתובב במקום אריק המלך - בובת אריה ענקית, שלוקחת את הילדים לתהלוכה. ויש גם נסיכה שמתהלכת ליד הילדים בבגדי מלכות, ומצטלמת עם הזאטוטות. בקבלת הפנים לילדים מחלקים ממתקים בתוך משאיות צעצוע צבעוניות, ופעם במחזור יש ארוחת ערב לילדים, עם שולחנות מקושטים ובלונים.

בבריכות יש תחרויות הישרדות ומתקני שעשועים, והדרכת צלילה לילדים מגיל 6. לבני הנוער מקדישים תשומת לב מיוחדת: מסיבת ריקודים על ספינה השייכת לרשת ישרוטל, מצנחי ים, ובתשלום נוסף ומסובסד - כניסה לאיימקס ולעיר המלכים.

תפריט ילדים : בארוחת הבוקר מחלקים חטיפי בריאות, יש גם קאפקייקס צבעוניים, שוקו בשקיות, מכונת פרוזן יוגורט, וכמובן ופל בלגי ופנקייקים. בארוחת הערב השף מתעקש על המבורגר שהוא מכין בעצמו ושניצל אמיתי ולא תעשייתי. לקינוח נשיקות מרנג תוצרת בית ומנות אחרונות על מקל.
לנוער משחקי מחשב וחדר סוני פלייסטיישן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה