יום שני, 27 ביוני 2011

מועדון השייט הישראלי שיא גל


מועדון היאכטות Sea-Gal הוקם בשנת 1992 והיה תוך זמן קצר לביתם של משיטי היאכטות והסקיפרים בישראל. בעזרת צוות מדריכים מקצועי ומסור, יאכטות חדישות וציוד שייט מובחר הפכו במשך השנים מאות סקיפרים את חלום ההפלגה שלהם למציאות מרתקת. ב Sea-Gal הם מצאו בית לכל דבר: עם צוות מיומן המקדיש את כל כולו לתחום ועם אהבה גדולה לים ולמפליגים בו. מועדון היאכטות Sea-Gal נמצא במרינה בהרצליה. כאן, מול הים, שוכנות כיתות הלימוד לקורס סקיפרים, ולצדן צי היאכטות המפורסם של Sea-Gal.


המועדון מציע מגוון שירותים רחב לאוהבי ים, ביניהם: קורס סקיפרים, השכרת יאכטה או מפרשית לשעה,לשעתיים או ליום שלם. אפשר גם לקחת יאכטה להשכרה - עם חברים או משפחה, הפלגה רומנטית, או סתם הפלגה ללב ים, בלי שום סיבה. מועדון השייט Sea-Gal יעזור לכם בתכנון וביצוע טיולי שייט מרתקים והפלגות בכל העולם.הפלגות דייג מודרכות עם צוות דייגים מנוסה, כולל כל הציוד הדרוש. אירועים קסומים במרינה בהרצליה, וכן ימי כיף חווייתיים ולא שגרתיים.


קורס יאכטות
יאכטה יאכטות ... לצאת אל הים הפתוח, להרים מפרש.. כוס יין, חברים, בילוי עם המשפחה, שעות של אושר עם האנשים שאתם אוהבים - זה טעם החיים על יאכטה בלב ים. עבור תלמידי קורס יאכטות של Sea-Gal זו מציאות יום-יומית. אין צורך לקנות יאכטה משלך וגם לא ניסיון קודם.
עם המון אהבה לים ולמקצוע תוכל ללמוד שייט בצורה קלה ומהנה ותוך מספר חודשים לקבל רישיון סקיפר – משיט יאכטה.



קורס סירה מהירה
מועדון השייט הישראלי מאפשר קבלת רישיונות על אופנוע ים, סירה מהירה, רישיון משולב ועוצמה ב'. הלימודים מתקיימים במרינה הרצליה, בכיתות ממוזגת ומועברות ע"י מדריכים יוצאי חיל הים. הלימודים נערכים לכל אורך השבוע ואף מתקיים קורס אקספרס במפגש עיוני אחד ביום שבת. אופנוע ים מוגדר ככלי שיט המונע על ידי מנוע שאיבת מים (סילון), המסוגל להשיט עד 3 אנשים והפעלתו נעשית ברכיבה או בעמידה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה