יום שני, 27 ביוני 2011

ים המלח




ים המלח ניחן בתכונות אקלימיות ייחודיות בגלל מיקומו הגיאוגרפי. מיקומו הנמוך והאוויר רווי המלחים שבאזור מהווים מסנן טבעי לקרני השמש. לכן פגיעת הקרניים האולטרה סגולות, שעלולות להזיק לעור, חלשה יותר והסיכון לכוויות נמוך יותר. האוויר חם ויבש, נקי מזיהומי אוויר ומאלרגנים ועשיר במלחים, במינרלים ובחמצן.

מי הים עשירים במלחים ובמינרלים, שמתאיידים לאוויר בגלל החום הרב השורר באזור. בזכות המלחים יש למים משקל סגולי גבוה המאפשר ציפה. גם המעיינות החמים עשירים במלחים ובמינרלים, וכמוהם בוץ ים המלח, המכיל גם אצות.

המלונות המבוקשים בים המלח

מלון אואזיס ים המלח

מלון אואזיס ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.1
הדיל הטוב ביותר457
המלון יושב על חוף ים המלח ומציע אירוח מודרני ועכשווי עם סאונה, ג'קוזי ובריכה. כמו כן שוכן רק כמה צעדים מאתרי התיירות והאטרקציות הידועות של העיר ים המלח.

מלון דניאל ים המלח

מלון דניאל ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.3
הדיל הטוב ביותר661
המלון נמצא על חוף ים המלח ומעניק אירוח נעים עם מגרשי טניס חיצוניים, בריכת מי- ים וחוף פרטי. כמו כן שוכן ליד אתרי התיירות והאטרקציות הפופולריות של העיר ים המלח.

דיוויד ים המלח 

דיוויד ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.4
הדיל הטוב ביותר505
כפר הנופש כולל סאונה, חוף פרטי ובריכה, ממוקם בעיר ים המלח ומשקיף אל עבר הנופים היפים של ים המלח. המקום מציע אירוח בחדרים ממוזגים ברמת 5 כוכבים ומסעדה נעימה.

מלון ספא קלאב 

מלון ספא קלאב
ים המלח, ישראל
טוב, 7.9
הדיל הטוב ביותר552
לנוחיותם של המבקרים המלון ממוקם באזור מרכזי של העיר ים המלח, מציע בין השאר בריכה, סאונה פינית וג'קוזי ומשקיף אל עבר נוף ייחודי של ים המלח. כמו כן מציעה אינטרנט אל- חוטי חינם, מכון יופי ובית קפה.

קראון פלזה ים המלח

קראון פלזה ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.8
הדיל הטוב ביותר586
המלון מספק לנופשים אירוח מודרני ברמה של 5 כוכבים, כולל בין השאר ג'קוזי ושוכן במרחק הליכה קצת משפת ים המלח. כמו כן ממוקם ממש בקרבת האטרקציות הידועות של העיר ים המלח.

בית הארחה מצדה

בית הארחה מצדה
ים המלח, ישראל
טוב מאוד, 8.4
הדיל הטוב ביותר143
שוכנת בקרבת מגוון אתרי תיירות ידועים, חנויות בוטיק ומסעדות, האכסניה היא המקום האידאלי עבור אורחים המעוניינים לטייל בעיר ים המלח ובסביבתה. המקום אידאלי עבור אלו המחפשים נופש בטבע, עם מיקום נהדר ממש צעדים ספורים ממצדה.

מלון גנים 

מלון גנים
ים המלח, ישראל
נפלא, 8.6
הזמנה אחרונה בוצעה לפני 2 שעות
הדיל הטוב ביותר558
המלון יושב לצד ים המלח ומעניק אירוח מודרני ומתוחכם עם סאונה, בריכה פנימית וג'קוזי. כמו כן שוכן במרחק הליכה של כמה דקות מהאטרקציות הפופולריות של העיר ים המלח.

מלון לאונרדו אין ים המלח

מלון לאונרדו אין ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.0
הזמנה אחרונה בוצעה אתמול
הדיל הטוב ביותר431
המלון ממוקם לצד ים המלח ומציע אירוח מודרני וייחודי עם אינטרנט אלחוטי חינם באזורים ציבוריים, ארוחות כלולות ומגרשי טניס חיצוניים. כמו כן נמצא ממש קרוב להאטרקציות הידועות של העיר ים המלח.

מלון ישרוטל ים המלח

מלון ישרוטל ים המלח
ים המלח, ישראל
טוב, 7.9
הדיל הטוב ביותר839
נמצא בים המלח ומשקיף אל עבר ההנופים המרהיבים של ים המלח, המלון מציע אירוח ברמת 5 כוכבים וכולל בריכה פנימית וג'קוזי. כמו כן מציעים שרות חדרים 24 שעות, מכון יופי ומועדון ילדים.

מלון רויאל רימונים ים המלח 

מלון רויאל רימונים ים המלח
ים המלח, ישראל
6.7
הדיל הטוב ביותר606
המלון ממוקם על חוף ים המלח ומציע אירוח נעים עם חוף פרטי, ג'קוזי ושרותי הסעות בחינם. המקום מציע אירוח בחדרים ממוזגים ברמת 5 כוכבים ומסעדה נעימה.



מלונות מומלצים בים המלח






2 תגובות:

  1. אני ובעלי מצאנו את ה-מקור הכי משתלם לקיץ שמציע דילים למלונות בים המלח. מי שמחפש חופשה ברמה גבוהה ובמחיר נוח לכיס - דברו איתי :)

    השבמחק
  2. אשמח להמלצה חמה ממישהו שנסע לאחרונה לדילים לים המלח חצי פנסיון, אנחנו לא מעוניינים בארוחת בוקר בלבד או בהכל כלול (קצת פחות הסגנון שלנו), האם יש לכם פוסט בבלוג שמוקדש לנישה הספציפית הזאת?

    השבמחק