יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

יין וגבינות באזור תעשייה דלתון גליל עליון




יין וגבינות באזור תעשייה דלתון
יקב אדיר וחלב אדיר מזמינים אתכם ליהנות מארוחות חלביות ייחודיות וכשרות הכוללים את היינות וגבינות האיכות המופקים במקום ומגיעים הישר מהיקב ומהמחלבה שלנו למרכז מבקרים אדיר.
מקום מציע ארוחות בוקר, צהריים וערב ובתיאום מראש גם ניתן לקיים אירועים ייחודיים אל מול נופי הגליל העליון. הארוחה כוללת פלטות גבינות עזים המיוצרות במקום, סלטים, חביתות, קיש, יוגורט עזים, חמאה, ריבה ועוד דברים טעימים ...ולא נשכח את הגליד היוגורט המיוחדת שלנו המיוצרת במקום מחלב עזים.

יקב אדיר



בליבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכן יקב משפחתי מעורר השראה, אשר העלה את הסטנדרט של היין הישראלי לרמה חדשה. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו.

יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית  מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת.


חלב אדיר


בלבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכנת המחלבה המשפחתית חלב אדיר, שמייצרת מוצרי איכות מחלב עזים מאז 1995. המחלבה מתמחה בייצור גבינות עיזים. הידע לייצור הגבינות נרכש ע"י טכנולוגים מצרפת שהוזמנו לישראל במיוחד על מנת ללמד את מר אליהו אשכנזי, מנהל הייצור של המחלבה ומבעליה, לייצר גבינות קשות, חצי קשות, גבינות רכות ויוגורט.
את מגוון הגבינות והיוגורט תוכלו לטעום בחנות היין והגבינות שלנו במרכז מבקרים אדיר שממוקם בפארק תעשיות דלתון.
המרכז פתוח בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 וימי ו' בין השעות 09:00-14:00.
במקום תוכלו להנות מארוחות בוקר גליליות ובריאות על טהרת גבינות העיזים המיוחדות שלנו …

תוצרת החלב של עזים, פחות נפוץ ומוכר מבין מוצרי החלב השונים בארץ.  סגולות החלב של העיזה והעז: הטעם מעט שונה והמחיר קצת יקר – אבל זה פשוט בריא






מלונות מומלצים באילת



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה