יום שבת, 17 בספטמבר 2011

מלון 1926 דיזיינד אפארטמנטס חיפה


מלון 1926 דיזיינד אפארטמנטס (1926 Designed Apartments) מציע דירות סטודיו ממוזגות עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי לוויין. המלון שוכן בסמוך לכרמלית, וממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מנמל חיפה.

דירות המלון כוללות מרפסת ופינת ישיבה עם ספה. כל הדירות כוללות מטבחון עם מיקרוגל ומקרר. הדירות מעוצבות בסגנון מודרני וכוללות רצפת אריחים צוננת.

המלון, שמוקף בבתי קפה ובפאבים, ממוקם במרחק של 500 מטרים מתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה. בית החולים רמב"ם וחוף הים ממוקמים במרחק של 5 דקות נסיעה מהמלון.

ארוחת בוקר מוגשת מדי בוקר בבית קפה מקומי, למעט בימי שבת.

להזמנה מלון 1926 דיזיינד אפארטמנטס


היסטוריהשל מלון 1926: המלונית קרויה על שם השנה שבה הוקם השוק הטורקי. הבעלים, משה דיסטנפלד, מספר שבשנות ה -20 גרו במקום משפחות בדירות קטנטנות עם שירותים משותפים לכל קומה. במשך השנים השתנה הצביון של המבנה: הוא שימש כבנק, ולאחר מכן כמתפרה להלבשה תחתונה של חברת פלפל. לפני כ 20 שנה נרכש על ידי אביו של דיסטנפלד, שפתח במקום חנות סיטונאית שהשתרעה על שלוש קומות. ב 2005 רכש הבן את המבנה מאביו ושיפץ אותו מבחוץ. הוא החליט להקים כאן מעונות לסטודנטים. המקום עבור שיפוץ ואוכלס בסטודנטים שהגיעו מצרפת. לאחר מכן המקום שופץ מחדש והפך למלונית. בזמן הקרוב יתווסף לו אגף חדש של חדרי יוקרה.

טיסות זולות בוואלה טורס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה