יום שישי, 22 באוקטובר 2010

מלון מרידיאן ים המלח



מלון מרידיאן ים המלח, מוקף בהרים ובים המלח, ומציע מתקני ספא ייחודיים, לרבות בריכת שחייה ענקית וחיצונית וגם בריכות גופרית מקורות.

פעילויות בידור הינן זמינות לאורך כל היום, וכל החדרים הינם אלגנטיים ומרווחים בגודל. כל חדרי האירוח והלינה כוללים מרפסות המשקיפות על ים המלח וחדרי אמבטיה גדולים הכוללים גם אמבטיות וגם מקלחות.

מתקנים אחרים כוללים מרכז רפואי, 4 מסעדות נושא ססגוניות המגישות מטבח גורמה, מתקני ועידה נהדרים, ומרכז הנופש מציע טיולי מדבר מרגשים.

המלון ממוקם על החוף המערבי של ים המלח, במרחק קצר מן מבצר מצדה (הר הורדוס) ומערות קומראן (שם מגילות ים המלח נמצאו). שמורת הטבע עין גדי נמצאת במרחק של 25 דקות נסיעה משם.

הספא במלון מרידיאן ים המלח עוסק באיורוודה שהיא טכניקה הודית שמשלבת קרצוף ועיסוי בשממן חם. פותחים בקרצוף אינטנסיבי של הגוף, לסילוק התאים המתים ולהמרצת מחזור הדם. בתום חצי שעה הגוף מוכן לשלב הבא - שעה של עיסוי עם שמן חם מאוד. כל נקודה בגוף, כל סנטימטר מרובע, כולל הקרקפת זוכים ללישה עדינה אך תקיפה, שאליה מתלווים ליטרים של שמן שומשום ריחני ולוהט. בתחום העיסוי נטאף כל איבר ואיבר בגוף במגבות רכות וחמימות למשך כ 10 דקות. הטיפול מתנהל בעירום מלא, עם מגבת.



2 תגובות:

  1. אחד המלונות המצויינים מי שרוצה ליהנות שילך למלון הזה!!

    השבמחק
  2. מסכימה בהחלט ... מלון מרידאן ים המלח הינו אחד מהמלונות המפוארים ביותר מבין מלונות ים המלח השייך לרשת פתאל שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, הממוקם בעין בוקק באזור ים המלח... עדו

    השבמחק