יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

מלון סביוני הגליל רמת הגולן


מלון סביוני הגליל


מלון בגולן
מלון סביוני הגליל
קרוב לגבול של רמת הגולן, המלון הזה מציע חדרים מצוידים כהלכה עם אינטרנט אלחוטי חינם,מזנון ארוחת בוקר חינם וחניה פרטית, בסיס אידיאלי לחקור את האתרים ההיסטוריים של ישראל.

מלון סביוני הגליל שוכן בתוך נוף הררי יפה והעמקים בצפון הגליל, ומספק בסיס רב ערך לטיולים בישראל. מלון מקסים זה מספק חדרים נוחים עם נוחות מודרנית, כולל מיזוג אוויר.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר טעימה חינם בטרסה היפה של מלון סביוני הגליל . מוקפת גנים שופעים ופרחים, המרפסת היא גם מקום נחמד להירגע וליהנות ממשקה.

אחרי יום של חקר וטיולים, תבלו זמן מנוחה בחדר המשחקים של מלון סביוני הגליל . תוכלו לבדוק הודעות דוא"ל באמצעות גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. השתרעו על המיטה הנוחה שלכם וצפו קצת בטלוויזיה או התפעלו מנופים מדהימים של הסביבה הכפרית המקומית מהחלון שלכם.

ממלון סביוני הגליל , תוכלו להגיע לאתרים ההיסטוריים של צפת, טבריה והכנרת בתוך פחות מ -30 דקות במכונית. יסוד המעלה מציעה גם שטח נהדר עבור פעילויות חוצות. ניתן גם להצטרף לספורט מים שהינו זמין באזור כגון רפטינג וקיאקים . מרכז קניות בסמוך למלון מספק את כל הצרכים שלכם, לרבות בגדים, אוכל ומתנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה