יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

מלון ספא אמירי הגליל


מלון ספא אמירי הגליל

מלון באמירי הגליל
מלון ספא אמירי הגליל

על כביש המתפתל בין עכו לצפת, סמוך למושב אמירים - פנינה נעימה בלב חורש טבעי, המשקיף אל נוף עוצר נשימה למול הגולן, הכנרת, הארבל והרי הגליל.
מלון ספא אמירי הגליל הינו ממוקם בעיירת הגבעות של אמירים, המשקיפה על הכינרת. הוא מציע מסעדה כשרה, ספא ונוף פנורמי מהטרסות שלו.

מלון ספא אמירי הגליל למבוגרים בלבד, ללא ילדים, מעוצב כארמון מזרחי: הוא בנוי בצורת חאן עות'מאני ומעוטר בקשתות שקופות, שמאפשרות לטבע הגלילי לפרוץ פנימה במלוא הדרו.

במלון ספא אמירי הגליל 16 יחידות אירוח, וגם ספא מפנק באמת. הלובי נעים ומפנק, עם עץ זית ענק נטוע במרכזו, ויש בו פינת תה, קפה ועוגות טעימות וטריות שמתחדשות כל הזמן. הספא עלמגוון טיפוליו המענגים, הוא ללא ספק גולת הכותר של המקום.
כל החדרים מגיעים עם טלוויזיה בלווין ומיזוג אוויר. לכל אחד מהם יש מרפסת עם נוף של הר ארבל, הכנרת, וההרים באזור רמת הגולן.

ספא אמירי הגליל כולל חדר סאונה יבשה וג'קוזי. יש אזור הרפיה עם חלונות גדולים , שבו אתם יכולים ליהנות מתה צמחים. פרט לטיפולים רגילים בספא מציע המקום קומבינציות ייחודיות כמו איורוודה, טיפול הודי לאיזון הגוף והנפש, לומי-לומי, עיסוי שנעשה בעזרת אמות הידיים בלבד, וטיפול עז הזית - עיסוי גלילי הוליסטי המטפל בקצות מערכת העצבים. סוד האבן החמה - טיפול המשלב אבנים חמות ושמנים. את החוויה משלימה ארוחת בוקר טעימה במיוחד.

מלון אמירי הגליל נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה מן הכינרת.




מלונות מומלצים באמירי הגליל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה