יום חמישי, 8 במאי 2014

מרכז מבקרים כנסת ירושלים

כנסת ישראל  - מרכז מבקרים

הכנסת מזמינה את הציבור לבוא ולהכיר מקרוב את העשייה הציבורית היומיומית במשכן, המשפיעה על חיי כל אזרח במדינת ישראל. מרכז המבקרים של הכנסת, המופקד על הפעילויות לציבור הרחב הבא בשעריה, מציע לקהל הרחב סיורים ופעילויות תוכן במגוון רחב של נושאים ומזמין את הציבור ליהנות מחוויית דמוקרטיה.

הביקור והסיורים בכנסת אינם כרוכים בתשלום. קבוצות של 10 אנשים ויותר נדרשות לתאם מראש את הביקור עם מוקד ההזמנות של מרכז המבקרים. הסיורים והפעילויות מונגשים למבקרים עם צרכים מיוחדים. בכניסה למשכן יש להציג תעודת זהות או דרכון. הכניסה לכנסת בלבוש הולם.


צפייה בדיוני מליאת הכנסת: בימים שני, שלישי ורביעי אפשר לצפות בדיוני המליאה מיציע הציבור.
זמני פתיחת הישיבות במליאה: ימים שני–שלישי – 16:00; ימי רביעי: 11:00. קבוצות של 10 אנשים ויותר מתבקשות לתאם מראש את הצפייה בדיונים עם מוקד ההזמנות של מרכז המבקרים.


חניון "הלאום" (שדרות יצחק רבין 10, ירושלים) עומד לרשות המבקרים בכנסת ללא תשלום. ניתן להחנות רכבים בחניון ולעלות על רכב "שאטל", שיוצא כל כמה דקות אל שער הכניסה לכנסת. כדי להסדיר את החנייה ללא תשלום יש להחתים את שובר החנייה בחניון בכניסה הראשית של הכנסת.


מוקד ההזמנות של מרכז המבקרים בכנסת עומד לרשות הציבור למידע נוסף ולתיאום סיורים, פעילויות וסדנאות.
טלפון: 02-6753337
פקס: 02-6496589
דואר אלקטרוני: Tours@knesset.gov.il


בכל פנייה באמצעות הדוא"ל או הפקס יש לציין מספרי טלפון לחזרה אל הפונה ולתיאום סופי של מועד הביקור. הבקשות לביקורים מאושרות אך ורק באמצעות אישור סופי בכתב ממוקד ההזמנות של מרכז המבקרים.
הכנסת רשאית לשנות את זמני הסיורים בכל עת בהתאם לפעילות המתקיימת במשכן.

הסיור עוסק במהות הדמוקרטיה הישראלית, בתפקידיה ובעבודתה של הכנסת ובפריטי האמנות במשכן. תחנות הסיור הן ועדות הכנסת, אולם המליאה, טרקלין שאגאל ועמדת מגילת העצמאות.


סיור בכנסת לקהל הרחב


משך הסיור כשעה. בימים שני, שלישי ורביעי הסיורים נערכים לקבוצות בלבד. בימים ראשון וחמישי נערכים הסיורים למבקרים בודדים ולקבוצות, בשעות 8:30–14:00. מספר המשתתפים המרבי בכל סיור הוא 50 איש, וקבוצות של 10 אנשים ויותר נדרשות לתאם מראש את ההשתתפות בסיור עם מוקד ההזמנות של מרכז המבקרים. הסיורים מלווים בהדרכה בעברית, ערבית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, רוסית ואמהרית.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה