יום חמישי, 13 במרץ 2014

מרכז מבקרים אוצר הסת"ם בצפת


אוצר הסת"ם הוא מרכז מבקרים מיוחד מסוגו בעולם שחושף את אחת מהאומנויות העתיקות ביותר במסורת היהודית, אמנות סופרי הסת"ם. אתם מוזמנים למסע מרתק בעקבות עבודתם הייחודית של סופרי הסת"ם



מיצג "אותיות של חוויה"

על הבמה הנוסעת, נצא למסע מרתק בעקבות סופרי הסת"ם: נגלה את סוד אותיות הא\-ב\, החל מבריאת העולם דרך מתן תורה ועד ימינו; נפגוש סופר סת"ם וירטואלי, החי במצרים העתיקה; נראה סרט תלת-מימדי המציג את תהליך ייצור גווילי הקלף, עליהם נכתבים ספרי-תורה תפילין ומזוזות. לסיום, נצפה בוידאו-קליפ מסחרר על מסך ענק של 180 מעלות, אשר ידביק את כולנו בשירת הפזמון.

משחק הטריויה

מה אנחנו יודעים על ספרי תורה, תפילין ומזוזות? תוך כדי משחק טריוויה אינטראקטיבי מלהיב נלמד מגוון עובדות מרתקות על נושא הסת"ם והעונים נכונה - יזכו בפרסים! במהלך המשחק, צופים ב-3 סרטים מרתקים, על-גבי מסכי פלאזמה ענקיים, ומתרשמים מדגמי-ענק של תפילין, ספר-תורה ומזוזה, הנפתחים וחושפים "מה יש בפנים".

סדנת סופר הסת"ם

רוצים להיות סופרי סת"ם לרגע?
בסדנת סופר הסת"ם נפגוש סופר סת"ם, נתרשם מאומנותו ונשאל אותו את שאלותינו. עם קולמוס-נוצה וקלף אמיתיים נתנסה בעצמנו בכתיבת סת"ם. את הקלף נקבל במתנה.


אתרים ואנשים על מרפסת הנוף

מרפסת הנוף המקסימה, המשקיפה אל נופי צפת והגליל, היא המקום הנכון לנשום קצת היסטוריה צפתית. נכיר את הנופים המרהיבים ונחזור בזמן אל דמויותיה של צפת-של-פעם במגוון סיפורים מרגשים.

גן האותיות

בגן הקסום נטייל בין דגמי-ענק של אותיות הא\-ב\, הפזורים בינות לטראסות ולצמחיה ארץ-ישראלית. ציור מעשה-אומן על-גבי כל אות ימחיש לנו את ערכי-הנצח הרמוזים בה.

אוצר הסת"ם - אתר הבית 



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה