יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

מלון ריץ קרלטון הרצליה

מלון ריץ קרלטון בהרצליה 

מלון ריץ-קרלטון, הרצליה, הכולל בריכת שחייה על גג המשקיפה על הים, ממוקם במרינה בהרצליה, ממש מעל למרכז הקניות ארנה. המלון מציע חדרים הדורים, ספא ומרכז בריאות וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, כמו גם מסעדות שונות וברים באתר.

כל החדרים כוללים מרפסת המשקיפה לים התיכון וחדר רחצה מרווח משיש עם אמבט טבילה עמוק ומקלחת נפרדת המוקפת זכוכית. המתקנים הסטנדרטיים מספקים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, תחנת עגינה ל-אייפוד, מיני בר וכספת. חדרים מסוימים מציעים סלון.

במלון תוכלו ליהנות ממסעדת הרברט סמואל, המגישה מטבח עירוני ים-תיכוני כשר. טרקלין הלובי והבר מזמינים אתכם להירגע ומציעים אוכל קל עם משקאות טריים וחדשניים. המלון מספק גם את הטרקלין-בר בבריכת הגג עם המושג של אוכל ומזטים ים-תיכוניים וקוקטיילים.

מתקנים אחרים המוצעים כוללים מתקני פגישות, אולם נשפים, חדר כושר, חמאם טורקי וסאונה יבשה. תוכלו ליהנות ממיגוון של פעילויות באתר או בסביבה, לרבות רכיבה על סוסים, גלישת רוח, שייט ביכטה ודיג.

חוף הרצליה ואזור התעשייה שלה, הכוללים מספר רב של מסעדות ובתי קפה, נמצאים במרחק של 10 דקות הליכה משם. תל אביב נמצאת בטווח של 10 דקות נסיעה משם. תחנת הרכבת של הרצליה נמצאת במרחק של 2.8 ק"מ משם.



להזמנה מלון ריץ קרלטון הרצליה 

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה