יום שישי, 22 באפריל 2011

מלון פסטורל כפר בלום

מלון פסטורל בכפר בלום 





מלון פסטורל כפר בלום כולל בריכה חיצונית, חדר כושר ומרכז ספא ובריאות, פסטורל ​​- כפר בלום נמצא בכפר בלום הקיבוץ הירוק ושליו .. הוא מציע חדרים ממוזגים עם נוף של הרים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

חדרים כאן יספק לכם טלוויזיה בכבלים, מקרר וחדר אמבטיה הפרטי. מתקנים אחרים כוללים כספת, קומקום חשמלי ומכונת קפה של נספרסו. חדרי אמבטיה פרטיות מגיעים גם עם מגבות. לכל אחד יש גישה לכל אחת מרפסת מרוהטת מוצל או גן.

פסטורל ​​- המסעדה כשרה של כפר בלום המגישה מאכלים בינלאומיים. האורחים שלה יכולים גם להירגע בבר או באזור טרקלין מרווח.המכולת הקרובה ביותר נמצאת במרחק של כמה דקות נסיעה משם.

מערך של פעילויות ניתן ליהנות באתר או בסביבה, כוללים טיולים רגליים או קיאקים בנהר הירדן.הנכס הוא כמה דקות הליכה מתחנת אוטובוס מקומית. קרית שמונה הוא 7.8 ק"מ משם. אגם החולה הוא במרחק של קילומטר 14, ראש פינה היא 30 ק"מ משם והכנרת היא 43 ק"מ משם.



להזמנה מלון פסטורל כפר בלום 


מלונות מומלצים בכפר בלום





בספא פסטורל לכאורה, החדר הזוגי המרווח בספא הצפוני דומה ללא מעט אחרים: שתי מיטות, ג'קוזי גדול, פינת הסבה, מקלחון, נשנושים ושתייה. אך הבונות במקום קשור בעיצוב מתוחכם. בעוד בקומה השנייה השקטה חדרי הטיפולים וחדר מנוחה הצופה לנוף, בקומה הראשונה יכולים המגיעים לספא ליהנות ממתחם הכולל מתקנים מדליקים בעיצוב סלעי מיוחד, כמו למשל כיורי רפלקסולוגיה לרגליים בהם יכולים היושבים לכוון את הטמפרטורה, מערת גשם ובה סילוני מים בעוצמות משתנות, חמאם ואפילו דלי מים קרים הנשפך מגובה שני מטרים וחצי.

חבילה לזוג "שניים לטנגו" כוללת עיסוי שבדי רוחצה בג'קוזי שמנים, "דואט" רחצה בג'קוזי שמנים, פילינג ועיסוי שבדי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה