יום שני, 25 באפריל 2011

חוות כרמי עבדת הר הנגב


חוות כרמי עבדת (Carmey Avdat Farm) הינו נכס בניהול משפחתי במדבר הנגב, הנמצא במרחק של כ-5 דקות נסיעה משדה בוקר. הוא מציע בקתות כפריות עם בריכות טבעיות וערסלים. יין ביתי זמין לטעימות ולרכישה.

החווה בנויה באתר יישוב חקלאי בן 1500 שנים היושב על דרך הבשמים העתיקה. הבקתות שלה פזורות ברחביה וכוללות מרפסת פרטית עם פינת אוכל. המטבחונים כוללים מכונת אספרסו, יין ללא עלות, חלב ופירות.

החווה שואפת להתמזג ביחד עם הטבע. אין בחווה טלוויזיות ונגני DVD אשר יפריעו לשקט ולשלווה. היא גם ידידותית לסביבה ומשתמשת באנרגיה סולארית ומערכת לטיהור מים. האורחים מתבקשים למחזר.

החווה שוכנת על תוואי היין במדבר הנגב, ומייצרת 6,000 בקבוקי מרלו וקברנה סוביניון מדי שנה. מרתפי היין העתיקים של עבדת נמצאים במרחק של כ-4 ק"מ משם.

להזמנת חוות כרמי עובדת

חוות כרמים סמוכה למצפה רמון, הכוללת שישה צימרים, כרמים ויקב, ביניהם פזורים חמישה גבי מים מלאים בגדלים שונים. אין טלוויזיה, אבל יש שקט ומרחבים שמאפשרים התחברות למקום.

החדרים מרווחים, מרוצפים, אבני נחל, ומאובזרים היטב לילדים, עם לול תינוקות וכיסאות ילדים.

הכי כיף לילדים גבי המים בפתח החדר, ארגז חול ומפגש עם חיות החווה: סוסים, כלבים ותרנגולות. חוויה נוספת היא עלייה לנקודת תצפית שנמצאת בתוך החווה, שם התגלו ציורי סלע מימי הנבטים וממנה ניתן לצפות בשקיעה מדברית.

נוער שאוהב שקט יכול למצוא את מבוקשו.

בחווה יש יקב ואפשר לבקר בו ללא תשלום, לטעום ולקנות יין.




מלונות מומלצים באילת




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה