יום שלישי, 15 במרץ 2011

ספא מצפה הימים בראש פינה


בחצר מלון מצפה הימים, השוכן במרומי ההר הצופה על ראש פינה שבגליל העליון טבע אמיתי - גן ירק, פרות, כבשים, עזים, תרנגולות וכל מה שיש במשק חי, עם ניחוח של פעם. בחדר האוכל החלבי של המלון מבשלים עם מיטב התוצרת המקומית.

בספא 22 חדרי טיפולים מסוגים שונים: לעיסוי בשמנים ולעיסויים הוליסטיים, לטיפולי הידרותרפיה, לאיורוודה ולעיסויים הודיים, ולטיפולים מזרחיים יבשים תאילנדי ושיאצו.


בחצר המלון, סמוך לגינת התבלינים, יש חדר מבודד, בית היסמין שמו, המיועד לטיפולים זוגיים באווירה רומנטית.

במצפה הימים יש גם בריכת שחייה מחוממת ומקורה, ג'קוזי פנימי וג'קוזי הצופה לנוף עמק החולה - במרפסת המלון, סאונה יבשה וסאונה רטובה, חדר כושר הצופה לנוף.

טיפול זוגי בארבע ידיים, בבית היסמין. הטיפול כולל רבע שעה באמבט או בג'קוזי לשני בני הזוג, ולאחר מכן עיסוי הוליסטי מפנק ומרגיע.

להזמנת ספא מצפה הימים

לזוגות אוהבים בספא מצפה הימים, מתוך ההבנה שזוגות צריכים שקט כדי ליהנות מאינטימיות, מבנה האבן בו מתבצעים הטיפולים הזוגיים שוכן בבוסתן מבודד מאזור הספא של המלון. במקום שני חדרים מרווחים, שמלבד שתי מיטות טיפולים ומרפסת הצופה אל נוף מהמם, כולל חדר אחד שתי אמבטיות ג'קוזי הצמודים זו לזו והשני - אמבט דמוי מקווה המאפשר חיבורי זוגי צמוד.

חבילה לזוג - טבילה של 15 דקות באמבט או בג'קוזי ריחני עם תמציות צמחים אורגניות ועיסוי שבדי עם שמנים טבעיים. טיפול אהבה בשוקולד, המשלב פילינג שוקולד, טבילה במים עם ארומת שוקולד ועיסוי בקרם שוקולד עדין.




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה