יום רביעי, 16 במרץ 2011

ספא בחמי טבריה

ספא בחמי טבריה 



מרכז מעיינות וטיפולי בריאות אלטרנטיביים, בטעם של פעם, על שפת הכינרת, סמוך למרכז טבריה.

בספא 30 חדרים במתחם המרכזי ו- 10 חדרים נוספים במבנה נפרד, הנמצא מעבר לכביש ומיועד לקהל הדתי מכל העדות והמגזרים, עם הפרדה בין נשים לגברים.

סאונה יבשה, בריכת מים מינרליים מקורה ובריכת מים מינרליים חיצונית, ובשתיהן מוקדי ג'קוזי ובריכת בועות.

לכל המשפחה בריכת מים מתוקים מחוממת בחורף, בריכת מים לפעוטות.

המקור של חמי טבריה הם 17 נביעות של מים מינרליים הנשאבים מעומק של כ- 2000 מטר ונובעים מהאדמה בטמפרטורה של 63 מעלות. אחרי קירור עוברים המים לבריכות השחייה. הבוץ הרפואי בו משתמשים לטיפולים בחמי טבריה נכרה באזור עמק הירדן, במקום עשיר במינרלים ובברום, ועובר טיפולים המשביחים את איכותו.

בחמי טבריה נערכים טיפולי בוץ משני סוגים רפואי וקוסמטי בבוץ הנקרא פילומה.
בטיפול הרפואי עוטפים את המטופל בכ- 70 ק"ג בוץ מחומם. הטיפול עוזר לשחרור משרירים, מוציא רעלים מהגוף ומרחיב את כלי הדם. בטיפול הקוסמטי נעטף המטופל בשכבת בוץ דקה, וכשהבוץ מתייבש קולפים אותו. הטיפול מנקה את הנקבוביות ועושה פילינג.

טיפול נוסף Under Water, טיפול תת מימי בלחץ מים בתוך האמבט. טיפול שמתחיל בדרך כלל במסאג' יבש של 25 דקות, בהם המטפל לומד להכיר את גוף המטופל, ובהמשך עוברים לטיפול תת מימי בלחץ מים.

חבילת טיפולים זוגית רומנטית הנושאת את השם פנטזיה וכוללת טיפול זוגי לאור נרות באמבט חלב או אורנים, מסאג' שבדי של 50 דקות לכל אחד מבני הזוג, חדר מנוחה ל- 4 שעות, קפה ועוגנה במקום וארוחת צהריים במלון הולידיי אין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה