יום ראשון, 30 בינואר 2011

חוות נחל בוקר משאבי שדה

חוות נחל בוקר משאבי שדה 




חוות נחל בוקר שוכנת על דרך היין בנגב, בדרום ישראל. היא מציעה אירוח ייחודי בין כרמים ועצי זית אורגניים של החווה עצמה.

אתר זה מהווה חלק מהחוות החקלאיות של הנגב ובו מיוצרים יינות מהזנים קברנה סוביניון ומרלו. יינות אלו, ומוצרים תוצרת בית אחרים, זמינים לטעום ולרכוש במקום.

השהייה באתר כוללת מצעים ומגבות, מקרר, פינת ברביקיו תחת כיפת השמיים, קפה, תה ועוגיות.

חוות עמק בוקר ממוקמת במרחק נסיעה של כ-10 דקות מהאתרים הפופולריים של הגן הלאומי עבדת ובקעת צין. הצוות יכול גם לייעץ על סיורים אל מצפה רמון והמכתש.




את חוות נחל בוקר הקימו משה והילדה זהר לפני שנים - בית מגורים, אורווה וכרמים. הין שלהם נמזג בבית היין ובמסעדה שבמקום המגישה תבשילי קדירה בשריים על מדורה. בקיץ נוספו אל הצימר האחד שבנו במקום עוד שלושה לודג'ים, בקתות עץ וקש תאילנדיות. הרעיון של הבקתות החדשות מספרת הילדה, בא כי ביקשה לעצמה מעין במה מוגבהת כדי שתוכל לישון בחוץ בלילות הקיץ הנעימים. בהר הנגב, קל יותר לסבול מקור מאשר מחום.

השטיח על רצפת הלודג'ים הנעימים, הריהוט הפשוט והמרפסת אל הנוף, עושים את העבודה. יש חשמל, השירותים, המקלחות והמטבח המשותפים משמשים גם את האורחים באוהל האירוח. בצימר, בית עץ קטן המרוחק מעט משלוש הבקתות, יש גםמקלחת ושירותים, מערכת סטריאו, פינת קפה, מקרר ומזגן. חוות נחל בוקר הופכת באוקטובר למשהו מיוחד עם תחילת פריחת החלמונייות בשמורת נחל בוקר הפורחות עד אמצע נובמבר. בחווה שנמצאת במרחק חצי שעת הליכה מהפריחה, מציעים גם למי שלא לן בחווה להשאיר את הרכב תחת השגחה, לצאת לטיול פרחוני,  וגם לשתות ולאכול משהו.




מלונות מומלצים במשאבי שדה




 חוות נחל בוקר משאבי שדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה