יום ראשון, 23 בינואר 2011

פונדק פאוזי עזאר אין נצרת




במיקום מושלם בלב העיר העתיקה של נצרת שוכן פונדק פאוזי עזאר אין, בית אחוזה ערבי בן מאתיים שנה המציע חדרים פרטיים באווירה ייחודית ומקסימה של העולם הישן. הבית מפואר עם חדרים בעלי תקרות גבוהות מצוירות ורצפת אריחים ססגונית. בעביר היה המבנה שייך לאפנדי פאוזי עזר, מנכבדי העיר. כיום אפשר לפגוש בסלון או בחדר האוכל הגדול מטיילים נינוחים מכל רחבי העולם.

הפונדק מופיע במדריך לונלי פלנט ( Lonely Planet ) לשנת 2007 בתור "אחת מנקודות השיא של שהייה ולינה בגליל" וכן מהווה "בסיס נהדר לטיולים באתרים המרכזיים של הגליל," פונדק פאוזי עזאר מציע שטחים ציבוריים גדולים שבו האורחים יכולים לבלות בחברת אורחים ואנשים אחרים ולהחליף רשמים. מתאים במיוחד לחבורות או למשפחות עם ילדים, שמעוניינים לטייל בצפון, ולהקטין את ההוצאות על הלינה והארוחות.

פונדק פאוזי עזאר אין ממוקם בלב אזור הסוק, במרחק של רק דקה אחת משוק הירקות ובמרחק של מספר דקות ממסעדות ובתי קפה מעולים. כנסיית הבשורה נמצאת במרחק של 500 מטרים, ולצאת לסיורים באזור. .

הפונדק הוא בניין אבן בן שלוש קומות מהמאה ה -18 עם תקרה בגובה של ששה מטרים הצבועה במלאכת יד, רצפת שיש טורקי, אולם מפואר עם נוף פנורמי, וחצר מעוטרת קשתות אבן. החדרים בפונדק הם בהירים, נקיים ונוחים. אינטרנט אלחוטי זמין ללא תשלום.

ניתן לחוות את העיר לרבות מקומות לא ידועים עם סיור בעיר בהדרכת המדריך הבקיא והמקומי ,מר עאטף עונללה מידי כמעט כל בוקר בשעה 10:00 .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה