יום ראשון, 4 ביוני 2017

וילה פנאי בראש פינה

וילה פנאי בראש פינה 



וילה פנאי (Villa Pnai) ממוקמת בראש פינה (Rosh Pinna), מוקף עצים וירק וכולל מרפסת. האורחים מוזמנים ליהנות מנוף לגינה ומבריכה חיצונית. האתר מספק גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל האזורים, וחנייה פרטית ללא תשלום.

וילה פנאי בגליל בנויה מ-2 מפלסים עם 5 חדרי שינה. 4 חדרי שינה זוגיים וחדר שינה נפרד לילדים הכולל 2 מיטות קומותיים, ספריה, וכל מיני צעצועים ומשחקים לילדים. במפלס התחתון ישנה יחידת נופש פרטית הכוללת חדר שינה, סלון, חדר רחצה ומטבח מאובזר. בנוסף, בוילה יש מרחב משותף למשפחה עם ספות וטלוויזיה עם חיבור להוט. לרווחת האורחים, בוילה יש יציאה אל גינה עם נוף גלילי, פינת אוכל גדולה, אח מפנק לימי החורף, מטבח מאובזר עם מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל, טוסטר, מדיח כלים, מכונת קפה ועוד.

בוילה קיים מטבח מאובזר בכל הציוד הדרוש לחוויה קולינרית: מקרר, תנור אפייה, מיקרוגל, כריים גז עם קולט אדים. בנוסף לכל זה, במטבח קיימים ארונות אחסון גדולים, במרכזו קיים אי עם כיסאות בר ומשטח עבודה גדול להכנת אוכל. ואם כל זה לא הספיק, פינת קפה, קורנפלקס וחלב מוצעים לאורחי הוילה.

חצרה של הוילה מציעה פינות ישיבה סביב תאורה לילית ומול נוף גלילי מרהיב. במפלס העליון ניתן למצוא פטיו ובו שולחן גדול ועמדת גריל. במפלס התחתון ניתן למצוא בריכת שחייה וטרמפולינה


הוילה מתאימה לנופש משפחתי עם ילדים בזכות פינוקים מיוחדים לאורחים הקטנים. חדר השינה לילדים כולל 2 מיטות קומותיים, ספריה עם ספרי ילדים ומגון משחקים לילדים ושולחן עם כיסאות מעוצבים בצבעים כיפיים ושמחים/ בחצר ניתן למצוא טרמפולינה. לתינוקות מוצעים כיסא אוכל ולול.

מרכז העיר ראש פינה נמצא במרחק של 5 דקות הליכה ממקום האירוח.


אטרקציות באיזור וילה פנאי 
אזור הגליל העליון שופע מסלולים ואטרקציות המתאימים לכל עונות השנה, בהליכה או נסיעה. קיים בית כנסת במרחק הליכה קצר, כנסיית הלחם והדגים, בתי כנסת עתיקים בצפת, הר האושר, אתרים עוצרי נשימה בטבע, מעיינות חמים בחמת גדר וכל זה במרחק נסיעה קצר מהוילה.

להזמנה וילה פנאי בראש פינה 

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה