יום חמישי, 31 במרץ 2016

לונה גל בכינרת


פארק המים לונה גל



על שפת הכנרת, מול הנופים המרהיבים של הרי הגולן, פארק המים לונה גל הוא אטרקציה בצפון שאסור לפספס. אנו מזמינים אתכם להשאיר את השגרה מאחור וליהנות ממגלשות צבעוניות, בריכת שחייה אולימפית, בריכה לקטנטנים, חוף משגע ועוד אין ספור הפתעות לקבוצות ולכל המשפחה.

בחוף גולן אשר צמוד לפארק הלונה גל תוכלו להשתתף בפעילויות ספורט ימי בכנרת כמו בננה, אבובים, סירת מנוע, גלשני סאפ ועוד. ניתן לארגן במקום אירועים פרטיים של עד 3,000 איש וכן לקיים ימי גיבוש לקבוצות.


מגלשות מים צבעוניות, מתקנים ייחודיים, בריכת שחייה, בריכה לקטנטנים, טיולים אקזוטיים לארץ הלגונות, ספורט ימי בכנרת ועוד אין ספור הפתעות מדהימות. פארק הלונה גל בחוף גולן מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן שלא תשאיר אף אחד יבש. היכונו לביקור בלתי נשכח בפארק המים הגדול והוותיק בישראל.



מתקני המים של הלונה גל:

• קמיקזה – שתי מגלשות הקמיקזה הכתומות נופלות בשיפוע חד אל תוך הבריכה.

• מיני הוריקן – גלישה מדהימה על גבי מזרן דק בחוויה מסחררת.

• אבובים – היכונו לגלוש במסלול האבובים הגדול והמפותל בישראל.

• השבלול השחור – מגלשת האבוב השחור היא מתקן מים מדהים לאמיצים בלבד.

• בריכת שחייה אולימפית – לצד המתקנים הנפלאים של הלונה תיהנו מבריכת שחייה אולימפית לכל המשפחה.

• קטנטנים – אנחנו לא שוכחים את הקטנטנים ובבריכת הלגונה שלנו גם הם יכולים לרקוד ולקפוץ במים הצוננים.

• טייפון – גלישה על גבי גלשן בשיפוע חד, הכי גבוה, הכי מהיר, מלא אדרנלין.

• הוריקן – מגלשת ההוריקן הכחולה ארוכה ומפותלת, מהנה במיוחד.


ספורט ימי בכנרת
חוף גולן אשר לחופיה הצפון-מזרחיים של הכנרת הוא חוף מקסים ומסודר אשר מציע אין ספור חוויות נפלאות של ספורט ימי באגם. הפעילות מופעלת על ידי צוות מקצועי.

מה במקום? ובכן, מכל טוב ורטוב

• שייט קיאקים בכנרת –שיט קיאקים זוגי על הכנרת מול החוף המקסים.

• סירות פדאלים –סירת פדאלים אשר מציעה שיט קליל למשפחות וקבוצות.

• אבובים מרחפים – אבובים קשורים לסירת מנוע שיוצאים למסע שיט רטוב ומשעשע בלב האגם.

• סקי בננה –סקי בננה מהיר עם סירת מנוע.

• מזרוני ציפה –מזרוני ציפה אשר מתאימים למי שרוצה להתפנק בשלווה על גלי הכנרת.

• גלשני סאפ –גלשנים חדשים ואיכותיים עם משוט אשר מתאימים לקצב המיוחד של הכנרת.

• שיט על סירת קומנדו מהירה - נסיעה מהירה על סירת קומנדו אשר מפליגה לצד חופיה המזרחיים של הכנרת מול תצפיות נוף מדהימות.

במתחם חוף גולן תיהנו ממדשאות מוריקות ומטופחות, שמשיות, מלתחות, שירותים, קפיטריה ומתחמים שונים מול הנוף הפתוח. חוף גולן הוא חוף מוכרז ומסודר המציע שירותי הצלה ועזרה ראשונה. אתם מוזמנים גם להתארח במקום ללילה (או כמה לילות) וליהנות מחוויה של לינה בקמפינג לחוף הכנרת או צימרים בכפר הנופש אוליב על המים. כמו כן, ניתן לארגן במקום אירועים פרטיים או ימי כיף לקבוצות.

בפארק המים של הלונה גל תיהנו ממדשאות רחבות היקף, קפיטריה, שירותים ומקלחות.


ימי כיף לקבוצות
הלונה גל וחוף גולן מזמינים אתכם לארגן ימי כיף לקבוצות אשר מתאימים עד ל-3,000 איש ונתפרים בהתאמה אישית. ימי הכיף משלבים עבורכם את כל מה שיפה בכנרת, ביחד עם הקסם והקצב של הלונה גל. החוויה כוללת בין השאר פעילויות ספורט ימי בכנרת, פעילויות ODT, אירועים פרטיים בפארק המים ושורה של אטרקציות נוספות לבחירתכם.

ניתן לארגן ימי כיף של כמה שעות או אירועים אשר כוללים גם לינה על בסיס קמפינג ו/או צימרים בכפר הנופש אוליב על המים. הלונה גל ממוקם לחופיה הצפון-מזרחיים של הכנרת והוא נקודת יציאה נפלאה למסלולי טיול ואטרקציות באזור. האירועים יכולים להיות מותאמים לקבוצות בהרכבים שונים וזוהי פעילות קלאסית עבור מקומות עבודה, מוסדות חינוך, יחידות צה"ליות, תנועות נוער ועוד.

כל אירוע או יום גיבוש לקבוצות בלונה גל ניתן לשדרג עם דוכנים, אוהלי טיפול אלטרנטיביים, ארוחות מפנקות על בסיס תפריטים מגוונים, באר קוקטיילים, בירה מהחבית, דיסקו ועוד.

אירועים בפארק לונה גל
הלונה גל פותח את פארק המים לאירועים פרטיים של עד 3,000 איש. בנוסף, אתם מוזמנים לשלב שדרוגים כיד המלך - ארוחות מפנקות, דוכנים, מתחמי זולה, אוהלים לטיפולים אלטרנטיביים, משחקי חברה, דיסקו ועוד. אם תרצו, תוכלו לסגור במקביל את מתחם חוף גולן הצמוד וליהנות ממגוון אטרקציות של ספורט ימי בכנרת.

פארק המים לונה גל

טלפון: 04-6678000
פקס: 04-6731780
דוא״ל: dugal@dugal.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה