יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

מלון רויאל ביץ תל אביב

מלון רויאל ביץ תל אביב 



מלון רויאל ביץ' תל אביב, מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל (Royal Beach Hotel Tel Aviv by Isrotel Exclusive Collection) הינו מלון מודרני ומפואר הממוקם על הטיילת, בין רחוב הירקון ורחוב הרברט סמואל, ומציע בריכת שחייה הנמצאת תחת כיפת השמיים, מסעדה בסגנון א לה קארט ובר, ספא ומרכז בריאות, טרקלין אקזקיוטיב ומכון כושר. אינטרנט אלחוטי זמין בכל רחבי המלון.

כל החדרים מעוצבים בפאר ומצוידים בריהוט איכותי. הם כוללים חדר רחצה מפואר עם מוצרי טיפוח ללא תשלום, פינת עבודה, טלוויזיית LCD עם חיבור לערוצים ישראליים ובינלאומיים, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר ופינת ישיבה.

מזנון ארוחת בוקר ישראלי מלא מוגש מדי בוקר במסעדה, ואילו בר הלובי מציע מזון ומשקאות כשרים. שירות החדרים זמין במשך 24 שעות ביממה. שירות קונסיירז' זמין אף הוא.

הספא ואזור הכושר מציעים סאונות, עיסויים, חמאם טורקי וחדר כושר. מתקנים לישיבות ואירועים זמינים, כמו גם שירות השכרת רכב ושירות הסעות.

המלון שוכן במרחק של 500 מטרים משוק הכרמל ומיריד הרחוב בנחלת בנימין. תחנות האוטובוס והרכבת המרכזיות נמצאות במרחק של 3 ק"מ, בעוד שנמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 16 ק"מ.

להזמנה מלון רויאל ביץ בתל אביב 


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

2 תגובות:

  1. וואאאו מלון מעולה! אם מחפשים מלון בתל אביב עם ספא זו לחלוטין הכתובת. נהננו מהכל החל מהניקיון ועד לשירותיות המוגזמת (תמיד דבר טוב), פשוט ניכר שהגעת למלון על רמה שלא מתפשר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה בהחלט. מלון מאוד מומלץ עם ספא ויש לו גם מסעדת שף "West Side" – חוויה קולינרית בינלאומית. חו"ל זה כאן בתל אביב מול הים

      מחק