יום חמישי, 16 במאי 2013

אגמון החולה


פארק התיירות אגמון החולה, נחשב לאחד מאתרי הצפרות החשובים בעולם, נמצא בלבו של עמק החולה. הפארק מזמן למטיילים חוויה יוצאת דופן: צפייה באלפי ציפורים נודדות ובבעלי החיים המתארחים כאן בעונות השנה השונות. להעצמה החוויה מוצעות למטיילים בפארק פעילויות מרתקות נוספות, שהן שילוב של טבע פראי ואטרקציות: טיולי אופניים, רכבי גולף, עגלת מסתור, סיור אל אי הציפורים, ספארי לילה, סיור זריחה, גן בוטני לצמחי מים, אירוח וסדנאות לקבוצות, תחנת מחקר וטיבוע ציפורים.

איך להגיע לאגמון החולה? בכביש 90, בין צומת כח לצומת יסוד המעלה פונים מזרחה בעקבות השילוט וממשיכים עוד כקילומטר.




זה המקום להתקרב לציפורים ולבעלי החיים ללא מחיצות פיח ועשן מכוניות, באמצעות רכבי הגולף או ברכיבה על אופני הרים לאורך גדת האגם וכמובן: לראות את אלפי העגורים בחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת - סיור מרתק בין אלפי עגורים בעגלת מסתור ניידת הרתומה לטרקטור.


ספארי לילה באגמון החולה
סיור מרתק אל חיי הלילה של אגמון החולה, הצצה אל חייהם של חתולי הביצות, יונקים ומכרסמים אחרים. מעקב אחר התנשמות ודורסי הלילה . הסיור כולל תצפית אל גרמי השמים.
הסיור נערך בעגלת המסתור או באוטובוסים של הקבוצה ונמשך שעתיים, ניתן לשלב תצפית על העגורים בשקיעה, מגוון אמנים המגיעים למופע באתר או בטבע, עצירות לפריסת קוקטייל, קפה ועוגה או פינוקים קולינריים במהלך הסיור ובתוך הטבע המרהיב סביבנו.

פעילות גיבוש באגמון החולה
פעילות מרתקת המשלבת כתבי חידה, ניווט והתמצאות שטח בנושאי טבע וצפרות, משימות קבוצתיות והומור אשר מכניסות את הקבוצה לאווירת טבע ונוף לצד האלמנטים התחרותיים.
מסדנת צילום בעגלת המסתור: סיור צפרות מרתק המשלב צילום במצלמות חד- פעמיות או מצלמות ביתיות של העובדים. הסיור מתבצע ע"י מיטב צלמי הארץ ומתייחס לתופעות הטבע המרתקות בהתאם לעונה- פריחה, צפרות, החרמון המושלג ועוד.
מופעים מוסיקליים: בסיום הסיור, משתרעים על מחצלות על שפת האגמון, בצל עצי התות והדולב, ברקע מוסיקה עולם אקוסטית מרגיעה, או מופע סוחף של שירי ארץ ישראל בשיתוף הקהל בליווי גיטרה ותופים.
ארוחות שטח: פריסה בשטח באחת מפינות האגמון הקסומות, מבחר תפריטים שונים, מברביקיו , פוייקה ואסדו על האש. תפריטים כשרים בהגשה מהודרת.
אירוח וקוקטייל: בהגעת הקבוצה לאגמון החולה או במהלך הסיור, בצל עצי התות עם קפה\ מיצים טבעיים ומאפים, קוקטייל יינות וגבינות ועוד פינוקים.


לינה מומלצת באזור אגמון החולה

נוף הבשן מציע לינה יוקרה בשטח נרחב "על האש", טניס ובריכת שחייה. יש לו מיקום שקט בקיבוץ בעמק החולה בגליל.

קיבוץ להבות הבשן הוא באזור הגליל העליון של ישראל. הוא מציע מקום שליו, נופים מסביב הגנים המקיפים ורמת הגולן.

נוף הבשן הוא מקום לינה מרווח ונוח, עם חצרות פנימיות פרטיים, ריהוט עץ ונוחיות מודרנית. מיזוג אוויר, בתוספת טלוויזיה עם מסך שטוח, עם נגן DVD וערוצי לווין. כל יחידה כוללת מטבחון מאובזר ופינת אוכל.

ארוחת בוקר בנוף הבשן בסגנון מזנון וארוחת צהריים וערב זמינים לפי בקשה. האורחים יכולים להירגע בחוץ בגינה באזור הבריאות הקטן עם חדרי סאונה, עיסוי.

חנייה חינם מסופקת והאתר במרחק 15 דקות הליכה מהעיר קריית שמונה. אגמון החולה צפרות שמורת טבע, אידיאלי צפרות, הוא 20 דקות נסיעה ברכב.





מלונות מומלצים באילת




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה