יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

מלונות לאונרדו בחו"ל

מלונות לאונרדו בחו"ל 

רשת מלונות פתאל הפכה תוך זמן קצר לרשת המלונות המובילה בישראל. נאמנה לרוח היוזמה וההשקעות האופיינית לה, לא הגבילה הרשת את מגמת ההתפשטות לתחומי ישראל בלבד, אלא המשיכה אל מעבר לים והחלה לפעול גם באירופה באמצעות קרן השקעות, מתמקדת הרשת ברכישת בתי מלון בדרגת 3-4 כוכבים במרכזי ערים מרכזיות באירופה. כיום פועלים ברשת יותר מ 30 בתי מלון הנושאים את השם לאונרדו.


מלונות לאונרדו בגרמניה 

מלון לאונרדו רויאל ברלין



המלון המודרני מעניק שרותים רבים, בין השאר קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' והמרת מטבע זר. מרכז הספא שבמקום מציע מבחר עיסויים מפנקים.

כל החדרים הטרנדיים והמודרניים של המלון מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. הם כוללים כספת למחשב נייד, אינטרנט אלחוטי בחדר וחימום.

האורחים יכולים להירגע עם משקה בבר וליהנות ממאכלים מהמטבח הים תיכוני במסעדה. לחילופין עבור מטיילים שרוצים לצאת ולאכול בחוץ, במרחק הליכה של מספר דקות ניתן למצוא בסביבה מבחר רחב של מסעדות, בתי קפה וברים.

ליד המלון מגוון אתרי תיירות אטרקטיביים, לדוגמא Rykestrasse Synagogue, אלכנסדרפלאץ וPark Inn Berlin. נמצאות בסמוך לאזור של תחנות Rosa-Luxemburg-Platz Underground Station וBerlin Alexanderplatz Railway Station, המיקום האטרקטיבי מאפשר גישה מהירה לשאר החלקים בברלין.



מלון לאונרדו איירפורט שונפלד ברלין




המלון האלגנטי ממוקם באופן אידאלי בTreptow-Kopenick ומציע לאורחיו סאונה. כמו כן כוללים חדרי דיונים, קבלה הפועלת 24 שעות ובית קפה.

כל החדרים האלגנטיים והמודרניים של המלון מצוידים בחדר אמבטיה פרטי, אינטרנט אלחוטי בחדר וטלפון. כמו כן כוללים רדיו, כבלים / לוויין ומייבש שיער.

במסעדה של Leonardo Airport Hotel Berlin Schonefeld מוגשת ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב, האורחים יהנו מחוויה קולינארית עשירה ומרגשת. מידי ערב אתם מוזמנים ליהנות ממשקה בבר האינטימי של המלון.

המלון ממוקם במיקום אטרקטיבי במרחק קצר של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה שונפלד. צוות המלון מספק שירות במגוון שפות וישמח לתת מידע על אתרי תיירות פופולריים ולסייע בארגון החופשה בברלין.



מלון לאונרדו ברלין


המלון שוכן בברלין ונמצא בקרבת אטרקציות מוכרות. כמו כן כולל ביו היתר קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים והשכרת אופניים.

המלון מציע 274 חדרים משופצים. כמו כן ידידותי לבע"ח וכולל חניה פרטית עבור אורחים המגיעים ברכב.

כל החדרים העכשוויים והמודרניים של המלון מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי ואינטרנט בחדרים. יש טלפון וחימום בכל החדרים.

עבור אורחים המעוניינים לאכול מבלי להתרחק, ניתן להגיע אל מסעדה הבית של המלון המציעה מידי יום תפריט ארוחת בוקר. בכל ערב תוכלו להתרווח בלאונג' בר האינטימי שבמקום. לנוחיותם של המבקרים, תוכלו למצוא גם מבחר רחב של מקומות בילוי בסביבת המלון.

המלון נמצא חמש דקות הליכה בלבד מBismarckstrasse Underground Station, המיקום הנפלא מאפשר גישה מהירה לשאר האזורים של העיר ברלין. מגוון חנויות המותגים המומלצות ממוקמות בסביבה.


מלון לאונרדו ברלין סיטי דרום

המלון נמצא בוילמרסדורף, מציע לנופשים אירוח מודרני ומצויד בריהוט מפנק בכדי להבטיח למבקרים נוחות מקסימלית. כמו כן כוללת חדרי דיונים, קבלה הפועלת 24 שעות ושירותי בייביסיטר.

המלון מציע 108 חדרים אשר עברו שיפוץ לאחרונה. תוכלו להתאמן בחדר הכושר או להשכיר אופניים ולטייל באזור.

כל החדרים המודרניים של המלון מכילים חדר אמבטיה פרטי, אינטרנט אלחוטי בחדר ופינת קפה ותה. ניתן למצוא חימום, טלוויזיה עם מסך שטוח ורדיו בכל אחד מהחדרים.

עבור אורחים שמעוניינים לאכול משהו קל בחוץ, קיים מגוון מסעדות ואפשרויות קולינריות ממש בסמוך להמלון. כמו כן גם פוסטדאמר פלאץ, שער בראנדנבורג וBerlin Wall נמצאים 20 דקות נסיעה.



מלון לאונרדו איירפורט המבורג

המלון מעוצב בסגנון מודרני ונמצא במיקום אטרקטיבי בהמבורג. כמו כן כולל שרות חדרים 24 שעות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

אתם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או לגמוע משקה בבר. לרשות המטיילים, שאטלים אל ומשדה התעופה ובנוסף גם שירות השכמה, ניקוי יבש ושירותי כביסה זמינים על פי בקשה.

כל החדרים העכשוויים והמודרניים של המלון מצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, אזור ישיבה בחדר וסרטים על פי דרישה. בכולם ניתן למצוא חדר אמבט פרטי הכולל אמבטיה

ומקלחת. מסעדת המלון מגישה מאכלים מהמטבח הבין-לאומי. בנוסף, במרחק הליכה קצר מהמלון קיים מבחר מסעדות ובתי קפה.

המלון ממוקם במיקום נפלא, לא רחוק מTierpark Hagenbeck ומכל מה שיש לאזור המקומי להציע, אידאלי עבור אורחים המעוניינים לטייל באזור. נמצא במרחק של כעשרים דקות הליכה מתחנת Fuhlsbuttel Nord Station, המיקום הפנטסטי מאפשר גישה מהירה לשאר האזורים בהמבורג.




מלון לאונרדו המבורג שטילהורן

המלון נמצא בעיר המבורג, מציע למבקרים אירוח אלגנטי וכולל בין השאר בריכה מחוממת וסאונה. כמו כן כולל קבלה הפועלת 24 שעות, שירות חדרים וחדרי דיונים.

יש מגוון גדול של מתקנים במלון כולל כספת, מכבסה ומגרש גולף. מרכז הספא שבמקום מציע מבחר טיפולים מפנקים.

המלון כולל חדרים שקטים עם כבלים / לוויין, טלפון וספת מיטה. חדרי הרחצה הפרטיים שבחדרים כוללים אמבטיה ומייבש שיער.

במלון תמצאו מסעדה ובר בהם תוכלו ליהנות מארוחה קלה ומשקה בסוף היום. בכל יום תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון.

נמל התעופה של המבורג נמצא רק 30 דקות נסיעה ברכב מהמלון. הצוות הידידותי בדלפק ההזמנות ישמח להזמין סיורים מודרכים בהמבורג.


מלון לאונרדו פרנקפורט סיטי סנטר
מלון לאונרדו פרנקפורט איירפורט
מלון לאונרדו נירנברג
מלון לאונרדו פרייטל
מלון לאונרדו ויימאר
מלון לאונרדו מאנהיים-לאדנבורג
מלון ודירות אירוח לאונרדו מינכן
מלון בוטיק לאונרדו סאבוי מינכן
מלון לאונרדו מינכן סיטי סנטר
מלון לאונרדו רויאל מינכן
מלון לאונרדו קלן
מלון לאונרדו היידלברג
מלון לאונרדו אלטשטאט דרזדן
מלון שפרה-וואלד אין

מלונות לאונרדו בבלגיה
מלון בסט וסטרן לאונרדו שארלרואה
מלון לאונרדו שארלרואה סיטי
מלון לאונרדו וואוור
מלון לאונרדו ברוז'
מלון לאונרדו אנטוורפן

מלונות לאונרדו בשוויץ
מלון לאונרדו בוטיק ריגיהוף ציריך


המלון נמצא בציריך, עשר דקות הליכה ממגוון יעדים פופולריים כגון המכון השוויצרי הלאומי לטכנולוגיה ציריך. כמו כן כולל המרת מטבע זר, הסעות אל ומנמל התעופה וקבלה הפועלת 24 שעות.

החדרים מרווחים ומודרני, מרוהטים היטב וכוללים מיני בר ונעלי בית. כל אחד כולל אינטרנט אלחוטי בחדר, חדר אמבטיה פרטי ומכשיר פקס.

במסעדה של Leonardo Hotel Rigihof Zurich מוגשת ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב, האורחים יהנו מחוויה קולינארית יוצאת דופן ומרגשת. מידי ערב אתם מוזמנים להתרווח בלאונג' בר הנעים של המלון.

המלון ממוקם ברובע 6, האזור מפורסם בזכות בתי הקפה, המסעדות והמועדונים ומהווה נקודת מוצא מצוינת לטיול. כמו כן, כולל גישה נוחה לתחבורה ציבורית ושוכן במרחק של 20 דקות הליכה מתחנות ציריך האופטבאנהוף וBahnhofquai HB Tram Stop.




מלונות לאונרדו בהונגריה
מלון לאונרדו בודפשט


מלון ממוקם במרחק עשר דקות הליכה מפרנק קורוט ומציע לאורחים בסיס מעולה לביקור בבודפשט. כמו כן כוללים קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים ואחסון מזוודות.

המלון מציע אירוח ברמה של 4 כוכבים וכולל כספת, שרות חדרים בשעות קבועות והסעות אל ומנמל התעופה. במידה והנופשים מעוניינים להישאר אקטיביים במהלך החופשה, ניתן להשתמש במכון הכושר המצויד והמקצועי שבמלון.

כל החדרים המסוגננים והמודרניים של המלון מצוידים במקרר, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. תמצאו בהם חימום, טלפון ואינטרנט אלחוטי בחדר.

במלון תוכלו ליהנות ממסעדה ובר בהם ניתן ליהנות מארוחה וכוסית משקה בשעות הערב. לחילופין, האורחים מוזמנים לסעוד באחת ממגוון המסעדות ששוכנות באזור המלון.

המלון נמצא בIX. district (Ferencvaros), מרחק הליכה קצר מאזור חיי הלילה המפורסם הכולל הרבה מועדונים וברים. כיכר הגיבורים, Buda Castle ואיי מרגרט נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמקום.


מלונות לאונרדו באוסטריה 
מלון לאונרדו וינה




המלון נמצא פחות מעשר דקות הליכה מווין ווסטבאנהוף ומספק לאורחים נקודת מוצא מצוינת לביקור בוינה. כמו כן כולל קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ושרות חדרים 24 שעות.

המלון שופץ לא מזמן ומציע אירוח ב213 חדרים. עבור אורחים המגיעים עם רכב, המלון מכיל בין השאר חנייה במקום.

מסעדת המלון מגישה מאכלים מהמטבח המקומי ובין-לאומי. מידי ערב אתם מוזמנים ליהנות ממשקה בלאונג' בר האינטימי של המלון.

המלון ממוקם במריאהילף, האזור מפורסם בשל בתי הקפה, המסעדות והמועדונים ומהווה נקודת מוצא מושלמת לטיול. כמו כן גם הדנובה, קתדרלת סנט סטפאן ובית האופרה של וינה נמצאים במרחק של עשרים דקות נסיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה