יום שישי, 13 באפריל 2012

מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת

מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת
מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת
מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת
מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת (U Coral Beach Club Eilat) ממוקם על חופי הים האדום באילת, ומציע חוף פרטי, בריכת שחייה ומרכז בריאות. בנוסף, המלון מציע גם מועדון לילדים, פעילויות ובידור, כך שאורחים בכל הגילאים יוכלו למצוא ממה ליהנות.

חדרי האירוח הממוזגים של מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת כוללים טלוויזיה בכבלים, מיני בר וקומקום להכנת תה וקפה. בנוסף, החדרים גם כוללים ספת מיטה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת ומייבש שיער.

מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת מציע אירוח על בסיס פנסיון מלא, עם ארוחות גורמה עבור ארוחת בוקר, צהריים וערב. משקאות זמינים בבר, והמלון מציע שפע של שולחנות, כיסאות וספות נוחות באוויר הפתוח.

מרכז הבריאות של מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת כולל חדר כושר, סאונה וחדר עיסויים. בנוסף, המלון כולל גם מגרש טניס, מגרש משחקים לילדים וציוד ספורט מים עבור גלישת רוח, צלילה ושנורקלינג.

חניה ללא תשלום זמינה באתר, והמלון יו קוראל ביץ' מספק גם אוטובוס הסעות חופשי.

להזמנת מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת


מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת הוא כפר נופש המתאים למשפחות עם ילדים על בסיס הכל כלול הפועל על פי מיטב המסורת העולמית של רשת קלאב מד. המלון ממוקם בדרום העיר אילת, במרחק 10 דקות נסיעה משדה התעופה ומציע הסעה חינם לאורחים.

מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת מונה 280 חדרים מחודשים ובהם רצפת פרקט מפוארת, כספת, טלפון וטלויזיה. חדר האוכל של מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת כשר והוא פועל במתכונת "הכל כלול" – לאורך היום מוגשות בו טעימות מזון, תפריטים עשירים, משקאות קלים, חמים ואלכוהול. הקלאב מפעיל בחוף מסעדת גורמה לא כשרה הפתוחה גם לקהל הרחב. במלון 50 חברי צוות אירופאיים המארחים ומבדרים את הנופשים הגדולים והקטנים לאורך שהותם ביו קוראל ביץ' קלאב אילת כמיטב המסורת של מועדוני הים התיכון. מועדון לילדים, תחרויות, ריקודים ומופעי בידור.

למלון יו קוראל ביץ' חוף ים פרטי ובו מגרשי טניס, כדורעף חופים, כדורסל, חץ וקשת גלשני רוח ושנורקלינג. הסי לאונג' המעוצב הוא מקום אידיאלי ויפהפה לרביצה ובנוסף יש בריכת שחיה ובריכת ילדים בשטח הקלאב


להזמנת מלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה