יום שבת, 12 בפברואר 2011

כפר הנופש רמות




למרגלות הגולן עם נוף נפלא של הכנרת, מלון אתר הנופש רמות מציע חדרים ובקתות מצוידים היטב המוקפים במדשאות ירוקות.

חדרי המלון מציעים אירוח ולינה מרווחים באגף המלון, בעוד בקתות העץ וחוילות הדלוקס מציעות אירוח ולינה בקומת הקרקע עם מרפסת פרטית וג'קוזי מפואר.

מלון רמות הינו ממוקם קרוב לחופי הכנרת. הוא נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מטבריה ויש לו גישה נוחה אל רמת הגולן עם האטרקציות והפעיליות הרבות שלה .

בואו ליהנות מנוף מרהיב, בריכת שחייה, טיפולי ספא ושבילי ההרפתקאות של האזור.






מושב רמות הוקם על שפת מצוקי רמת הגולן בנקודה הופה על הכינרת, על אזור הבטחה ועל שפך הירדן. רמות נחשב לאחד היישובים התיירותיים ביותר בישראל ויש בו עשרות חדרי אירוח וצימרים פרטיים, חלקם מעוצבים בייחודיות ומפנקים מאוד, וכן מסעדות, חוות סוסים, צרכנייה, כספומט ועסקי תיירות נוספים כמו השכרת אופניים, טיולי ג'יפים וכדומה.

בכפר הנופש רמות אפשר לראות את בתי הנופש הראשונים, בעלי המבנה המשולש, ומיד לאחריהם חדרי האירוח המפוארים. באגף המרכזי מלונת ברמת אירוח טובה עם כ- 80 חדרים מרפסת הצופה לכינרת, פינת קפה, מקרר וטלוויזיה. החדרים מתאים לזוג + שני ילדים.

סביב למבנה המלון ממוקמות בקתות עץ נפרדות. 18 מהן בקתות טבע דלקאס מיועדות למשפחות עם עד 3 ילדים ומצוידות בג'קוזי, טלוויזיית LCD, פינת קפה, מרפסת ודשא מסביב. 12 הבקתות הנוספות צ'אלט דה-לוקס מפוארות עוד יותר, מיועדות לזוגות המבקשים פינוק ופרטיות והן מצוידות ומאובזרות מעל ומעבר למוכר ולמקובל.

את ארוחת הבוקר אפשר לקבל לחדר ללא תוספת לשום, בריכת השחייה מרוחקת 30-20 מהחדר ונשקף ממנה נוף עוצר נשימה, ולמכונית יש חניה מיוחדת, קרובה ומצוידת במחסום חשמלי.

לעומת הצימרים השכיחים, יש בחדרי האירוח השייכים למתחם כפר הנופש משום יתרון: פרטיות שקט ושלווה. יש אפשרות לשימוש במתקני המלון ועוד.


מלונות מומלצים ברמות





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה