יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

מלון אמריקן קולוני ירושלים


מלון קולוני ירושלים


מלון בירושלים
מלון קולוני ירושלים
מלון אמריקן קולוני עם בריכת השחייה הגדולה , הגנים המטופחים, וטרקליני הקריאה האלגנטיים שלו, מספק אווירה שלווה בלב ליבה של העיר התוססת של ירושלים.

החדרים במלון אמריקן קולוני שוכנים בשלושה בניינים; האגף החדש והאגף הישן של המלון ובית הדקל. כל החדרים הינם ממוזגים ומרווחים, וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם , מים מינרלים ללא תשלום ומוצרי רחצה של מעצבים.
כמו כל הארוחות, אתם יכולים ליהנות מארוחת בוקר בחוץ בחצר. תוכלו למצוא מספר של אפשרויות לסעודות , לרבות בר טיפוסי השוכן במרתף היין הישן.

שער שכם אל העיר העתיקה נמצא במרחק של רק 10 דקות הליכה מהמלון ההיסטורי אמריקן קולוני במזרח ירושלים. תוכלו למצוא מספר קברים מעניינים בשכונה. החנייה הינה חופשית במלון.


להזמנה מלון אמריקן קולוני 



Booking.com





מלונות מומלצים בירושלים


תגובה 1:

  1. ששון קדם ממליץ על מלון אמריקן קולוני במזרח ירושלים
    כשאני נכנס למלון אמריקן קולוני בירושלים, הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה לחלוץ נעליים כי ההרגשה שלי היא שהגעתי הביתה. זה אחד המקומות היותר מיוחדים שאני מכיר. הוא משרה עליי אווירה מיוחדת וכאשר אני מבקר בו אני חש שאני מתחבר למהות שלי.
    השירות נפלא והאורחים מקנים למלון אווירה קוסמופוליטית מיוחדת. יש בו אקלקטיות מדהימה של אנשים מסקרנים, המון שפות.
    הכל באמריקן קולוני מקירות אבן, דרך המרבדים העתיקים ועד ליעצוב הפנים בחדרים - מעוצב ומחובר למשהו שכאילו היה קיים פעם ולא שינו אותו עד היום. עבורי זה מקום של אהבה, פינוק וסגנון חיים ולמהות האומנותית שלי (מסלול ידיעות אחרונות 14/11/11)

    השבמחק