יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

מלון רימונים אילת


מלון רימונים אילת

מלון באילת
מלון רימונים באילת
מלון רימונים (נפטון) באילת הינו מלון אשר שופץ לאחרונה וממוקם באופן אידיאלי במרחק של דקה אחת מחוף הים האדום, באמצע של אזור קניות ושווקים.

המרחבים הפנימיים של מלון רימונים באילת הינם מסוגננים, עכשוויים וחדשים. החדרים הינם מעוצבים מחדש ומודרניים, הכוללים טלוויזית LCD ומרפסת המשקיפה אל הים האדום. חוץ מהחדרים המיועדים לזוגות יש גם 23 סוויטות משפחתיות גדולות משפחתיות גדולות ו- 3 סוויטות מפוארות ורחבות ממדים המיועדות לזוגות בלבד, הכוללות מרפסת ענקית. התחילו את היום עם מזנון ארוחת בוקר מגוון וגדול.

לובי מלון רימונים באילת צבוע בצבעי פסטל רכים ונעימים. בפינות הישיבה כסאות צבעוניים, הקירות מוארים בגוונים כחלחלים. חדשו את נעוריכם בספא, בסאונה ובחמאם. הירגעו עם עיסוי מרגיע או התאמנו במכון הכושר. לחילופין, תיהנו ממשחק סנוקר. כאשר הינכם מתכננים טיול, תבררו בדלפק הסיורים והכרטיסים.

חזרו אל הבר היפה ליד הבריכה, או הישארו באתר ותיהנו מחדר משחקים ופעילויות רבות לילדים המוצעות על ידי הצוות הידידותי. המסעדה תשמור על סטנדרט עם אוכל מעולה.

אטרקציות לילדים במלון רימונים באילת : קבלת פנים לילדים עם בובות ענק שהן דמויות מאגדות. הופעה של קופיקו לילדים ושל גרי המבורגרי וקובי מחלט לבני הנוער. יום של מתנפחים בבריכה. בגן הילדים הגדול והמרווח יש בריכת כדורים, בימבות ועגלותת לפעוטות, ומשחקי פלייסטיישן לגדולים יותר. יש פה פעילויות כמו תיאטרון בובות, שעת סיפור, יצירת והכנת כדורי שוקולד. מצלמות עוקבות אחרי הילדים בגן ומשדרות את התמונות להורים בחדר.

תפריט לילדים במלון רימונים באילת: חדר האוכל נותן מענה לכל גחמה, והילדים מוזמנים לאתגר את השף בבקשות מיוחדות. בארוחת הבוקר יש פיצות מהטאבון בכניסה, קרפים, עוגת שוקולד חמה וגלידת יוגורט, ובערב - קציצות עם אפונה ופסטה. וגם ערימות של במבה, ביסלי, מרשמלו וסוכריות נחשים במזנון הקינוחים. התינוק מקבל עד לחדר פירות טריים וטחונים, בכל הרכב שתבחרו, או מרק טחון פלוס סינר ומגבונים.

להזמנת מלון רימונים אילת

מאזור בריכת השחייה שבחצר המלון יש דלת הנפתחת היישר לטיילת הצמודה לחוף הים. בצד חנויות מותגים בתחום האופנה, ספרים ותכשיטים, יש שם גם לא מעט באסטות ומדובר בשוק שוקק חיים. בעזרת מפתח החדר אפשר לחזור מהטיילת היישר לאזור הבריכה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה